Hallo forum,
deze week ga ik een dagje naar Apeldoorn en dacht altijd dat daar een Omega AD zat (van Hell). Blijkbaar zijn ze dat tegenwoordig niet meer van wat ik heb kunnen vinden. (ze staan niet meer op de Omega dealer site en op hun eigen site staat Omega niet meer onder de door hun verkochte merken)
Weet iemand of zij nog wel reparaties doen aan Omega’s en hebben zij nog onderdelen liggen of kunnen zij die nog bestellen ook al zijn ze zelf geen AD meer?
Hieronder nog enkele concrete vragen die ik heb;
-
Stel dat ze nog onderdelen hebben liggen en reparaties aan Omega kunnen verrichten, hoe groot is de kans dat ik zonder afspraak met mijn Speedmaster Pro binnenloop en hun het glas van mijn Speedy ter plekke kunnen vervangen.
-
Worden dan ook preventief rubbers vervangen of moet ik dit zelf aangeven dat ik die graag wil laten nakijken. (om hoeveel rubbers zou het gaan; dustcover, glas, kroon en pushers?) Is na vervanging van de rubbers een waterdichtheidstest inbegrepen of moet je ook hier specifiek om vragen.
-
Als ze het glaasje (en eventueel alle rubbers) hebben vervangen, krijg je dan de oude vervangen onderdelen terug of houden ze die normaal zelf.
-
Laatste maar zeker niet de minste vraag is of dit alles kan gebeuren terwijl je er op wacht. Ik ben die dag toevallig in Apeldoorn maar kom er verder nooit. En tot slot; wat gaat dit alles me ongeveer kosten?
Op onderstaand filmpje lijkt het een simpel klusje van hooguit een kwartier; hopelijk heeft @PeterLC antwoord op enkele van mijn vragen.