Vraag naar Omega ref 1660173

Beste Forumleden,

Ik vroeg me af of jullie mij wat meer konden vertellen over onderstaand Omega horloge. Het heeft een afbeelding van een persoon, zou wel willen weten wie de persoon is en ter welke gelegenheid het werd vrijgegeven.

Ben benieuwd :yum::wink:

Volgens mij is er iemand met een krantje en een prittstift beziggeweest gegeven de 24 in de foto in .spiegelbeeld

3 likes

Is dat Peter O’Toole?

Ik weet wel dat die Omega Fubar is :upside_down_face:

Dat lijkt mij niet. Want Omega staat toch echt wel onderaan de wijzerplaat proffesioneel en het gedeelte automatic is weggelaten.

image

SHEIKH ISA BIN SALMAN AL KHALIFA

https://www.executivewatchcollection.co.uk/product/omega-seamaster-king-ibn-saud-166-010-63/

Dit zal wel de echte zijn en die van TS een pritstift kopie inderdaad.

Hoe zou je anders die 24 kunnen verklaren en de plakresten om het plaatje heen. Het ziet er enorm lelijk en gekunseld uit. Niet ‘des omega’s’. Komt op mij over alsof iemand op een omega wijzerplaat heeft zitten knutselen.

1 like

Een krantje uit 1940 waarschijnlijk :joy:

1 like

Beetje Bison secondelijm werk :grin:

Khalifa bin Salman, kingdom of Bahrain inderdaad. Goeie kloot.

Bedankt voor jullie reacties.

Ik zat zelf te denken dat waterschade ook eventueel de oorzaak kan zijn van het mislukten plaatje.
Gezien het uurwerk.

Pritt-stift kan natuurlijk ook, alleen vind wel gek dat Automatic is weggelaten en Omega onderaan staat. Omdat alle Omegas met dit referentienummer dat niet hebben

Waarom kijk je überhaupt naar dit soort rommel? Als ik zoiets zie klik ik direct weg. Laat staan dat ik er een topic over open.

Toch intrigerend, kwam ook nog een King Saud tegen met google. Of misschien was ‘t andere niet zo een populaire leider en hebben ze m van de dial willen gummen?