Vraag .. Nieuw hier

Hallo allemaal, ik zit met een vraag. Ik heb altijd hele goedkope horloges gekocht. Nu wil ik graag een wat betere (duurdere) kopen en ik vroeg me af wat dan voor mij het beste is. Ik heb namelijk heel vaak dat ik blauwachtige vlekken op mijn pols krijg ( ik denk door zweet ) waarschijnlijk omdat het goedkope horloges zijn. Leer vind ik niet zo prettig, ook vanwege het zweten. Weet iemand van welk materiaal ik het beste een horloge kan kopen, waarvan ik dus geen blauwe vlekken op mijn pols krijg?

Pfffff zo veel keus zo veel verschillende smaken…! Ga gewoon voor een iets duurder instap horloge.
Een leuke Seiko of Citizen kan je ook prima mee beginnen. Het is maar net wat je er voor uit wilt geven…

Kijk eens op monsterwatches.nl bv. Of duik een juwelier binnen en kijk eens of er iets leuks tussen zit.

Met een Stainless Steel bandje zit je goed volgens mij. Als je echt vlekken krijgt dan lijkt me dit een koper bandje met een ge-oxideert metaal laagje of zo…

Welkom en denk dat de blauwe vlekken meer door de kwaliteit dan het soort van materiaal komen.