Vraag om inlichtingen ivm breitling navitimer

Deze breitling navitimer heritage werd me aangeboden als ruil op m’n B2 die te ruil of te koop staat.
Is hij ok volgens jullie kenners?

volgens mij kan ik de belangrijkste foto ‘full frontal’ niet zien ?

Kan je eerste foto inderdaad ook niet zien. Maar het lijkt me geen slecht voorstel. Alleen zijn die navitimers absoluut niet geschikt in of in de buurt van water. Dat is wel jammer van een navitimer. Succes ben benieuwd wat je besluit!

Referentie is: A35340, maakt het zoeken wat makkelijker.

Ziet er OK uit. Ik heb liever een Navitimer dan een B2, dus prima deal.

en het caliber 35 is dat ook een 2392 met DD module?

Bedoel je niet 2392-A2?

idd met DD module dus?

Vind je dat een probleem? Al lees je wat negatieve dingen erover.

Yep, ga dan passen. Ik weet hoeveel een service aan zo’n ETA met DD module kost ondertussen vandaar.

Zit hier een dd-opbouw op dan? Daar lijkt het horloge me te plat voor.

da’s net m’n vraag he bert. Bij brietling source staat breitling cal 35 basis ETA 2392-A2 maar met DD modeule veronderstel ik.

This is a heritage navitimer heritage with a caliber 35 = ETA 2892-2 with a DD (Dubois Depraz) Chrono Module.

Bron:
http://forums.watchuseek.com/f15/breitling-navitimer-heritage-complete-restoration-801279.html#/forumsite/20758/topics/801279?page=1

Ik wist het niet en had het ook niet verwacht.

Nu niks mis met zo’n caliber hoor, werkt heel precies en smooth, maar heb pas een onderhoud laten uitvoeren aan m’n B2, en weet wat het kost. Als ik mijn B2 ruil is de volgende eigenaar een jaar of 5 a 7 gerust maar kan het zijn dat ik binnen de korste keren weer een duur onderhoud aan de broek heb en daar pas ik liever voor snap je!

zou zelf de navitimer doen idd!

Zonder bijbetaling? Als alles klopt lijkt dit me een werelddeal;-) deze doen rond de 3k als ik me niet vergis

Was het onderhoud zo duur dan? Ik betaalde iets meer dan 500€ voor mijn monaco bij tag heuer maar daar was ook de datum van kapot en er zat een nieuw glas in, dacht dat het onderhoud zelf rond de 400 zat. Da’s toch doenbaar?

Volgens mij kost een full servuce voor een mechanische chrono €575 bij Breitling. Dit is excl. defecte onderdelen.

op basis van de 7750 idd.