Mijn vraag is: * zien jullie ook weleens gezichten in jullie horloges hun uiterlijkheden, of heb ik dat alléén?
Zomaar een vraag, want ik ben me niet zo zeker van de antwoorden op dit topic. Ik hoop zó hard, dat jullie dit ook weleens meemaken … :
Mijn vraag is: * zien jullie ook weleens gezichten in jullie horloges hun uiterlijkheden, of heb ik dat alléén?
Zomaar een vraag, want ik ben me niet zo zeker van de antwoorden op dit topic. Ik hoop zó hard, dat jullie dit ook weleens meemaken … :
Dit verschijnsel heet “pareidolie” en is veel voorkomend. Dus Hans, je bent niet malende, hahhaha.
Bron: wikipedia … Pareidolie - Wikipedia
Dat niet, maar een schizofreen is nooit alleen.
Ik hoop niet, dat het zo iets zal zijn.
@Hans_Groenewegen, Hans, je bent mijn horloge kameraad. Ik hoop dat je dit toch als “pareidolie”, zoals ik al zei, zal zien.
Lenin?Dat valt me toch tegen van de man.Of zijn ze bij PP in een wel erg cynische bui.
PP for the common man!!!
Dat zou wel de ultieme tegenstelling zijn inderdaad, Lenin op een Patek
Nee, dit is het gezicht van de oud CEO en vader van de huidige CEO. Vandaar de ‘hommage’. Niet zo controversieel als gedacht dus, evengoed redelijk wanstaltig als je het mij vraagt.
Schizofrenie is een hele reeks van kenmerken. Ik ben dáár wel gerust op, dat 't dát i.i.g. niét is.
Dank aan de forumleden die een reactie gaven op 't topic. Nu weet ik, dat ik dit niet slechts in mijn ééntje zie in horloges en -dials.
Gek mondje:
Ja hoor en ik heb het ook zeer hard met auto’s. Hoe agresiever ze kijken hoe mooier ik de auto vind
@anon51387141EV, ik zie eerlijk gezegd bijna geen ‘lachende’ of vriendelijke auto’s meer op de autosnelweg of daarbúiten.
Haha, ja zeker van bepaalde merken die ik niet zal noemen . Zoals veel van die zelfde merken holle richtingaanwijzers hebben, ik denk dat er geen bedrading etc. in zit want deze zijn altijd defect
Hahha, @anon51387141EV: hierbij gaat het gezegde “jong geleerd is oud gedaan” ‘helegaar’ niet op.
@Hans_Groenewegen
Haha ja .
Zoals de bumperklevers die toepaselijk nooit TIJD hebben. Ze rijden zo dicht tegen je bumper, daar past geen horloge meer tussen.
Daarna scheuren ze je voorbij met gierende banden, ronkende motor, knallende uitlaat, tegen de maximum snelheid dat hun auto aankan…
Om dan voor het zelfde verkeerslicht naast jou te moeten wachten tot het groen is