Vraag over aangetekend verzenden

Het beeld is mij inmiddels wel duidelijk, ik zie dat ik heel wat heb losgemaakt met mijn vraag …

Maar het is vast voor veel meer mensen dan alleen mij verhelderend geweest, dus waardevol lijkt me.

Bedankt voor de feedback nogmaals !

Hier ook slechte ervaringen,
3 dec. Aangetekende brief verstuurd, de t&t code was na een paar dagen niet meer bekend.
Sinds dien verschillende keren per mail en tel. contact gehad, daar ik een handtekening/naam/datum en tijd van aflevering wil hebben.
PostNL blijft erbij dat die is afgeleverd, maar kan mij geen handtekening overleggen.
Hiermee ga ik niet akkoord, daar ik van mening ben dat die nooit is afgeleverd!
Wordt vervolgd…:?

Grt. Rene

ik vraag me af waar het algemene schadeprobleem dan zit.
is dit in 't sorteercentrum, bij de bezorgers of beide?!

ik krijg ook weleens wat kapot binnen, meest recente was nog een zestal zuurvrije bakken van 70 x 80 cm (en niet zo zwaar), 3 of 4 kwamen stuk binnen!
m’n (vaste) bezorger doet altijd verdomd voorzichtig met mijn post, óók omdat hij weet dat ik nogal wat breekbaar spul binnen krijg.
mijn bezorger blijft erbij dat de meeste zooi verprutst word in het sorteercentrum, dit met de vele uitzendkrachten en dagjesmensen van 't uitzendburo

zaken dat een bezorger zelf de krabbel zet e.d. kan absoluut niet.

Popma Schreef:

zaken dat een bezorger zelf de krabbel zet e.d.

kan absoluut niet.

lijkt me ook niet. weet niet waaronder het valt, maar zal wel iets in de trant zijn van valsheid ingeshcrifte, identiteitsfraude, ofzo?