Goedkoop is duurkoop in dit geval
100 euro voor een handwinder is niet gek goedkoop ofzo hoor. Voor die prijs mag je gewoon een fatsoenlijke revisie verlangen.
100 euro voor een handwinder is niet gek goedkoop ofzo hoor. Voor die prijs mag je gewoon een fatsoenlijke revisie verlangen.
€100 voor een handwinder is zeer zeker niet goedkoop naar mijn mening.
Dan ben ik benieuwd wat jullie normaal betalen?
Ik betaal helemaal niks. Maar bijvoorbeeld een Hub Hannemann, toch zeker geen prutser, rekent ook 100 incl BTW exclusief slijtdelen voor een handwinder. De heer Prins heeft op zijn website een indicatie van 110 euro staan.
Volgens mij zijn dat wel gangbare bedragen voor een handwinder, maar de meeste horlogemakers hebben geen prijzen op de site staan. Er wordt een prijsopgave gedaan na inspectie.
I.d. €100 voor een service beurt. Incl. vervangen opwindveer is een redelijke prijs. Complete revisie is een ander verhaal en kan alle kanten opvliegen, beetje afhankelijk van slijtage.
Dat er een gebruiksaanwijzing mee wordt gegeven dat hij hem maar niet te vaak mag dragen geeft mij aan dat er gerommeld is voor €100.
Ik zeg…geld terug vragen en ergens anders onderbrengen.
Gr. Men
Ja, zo een heb ik al gezien : alles in de schoonmaak machine, de veer blijft in de veerton en krijgt daarna geen olie… Zeker dat er daarna voor deze gedeelten meer problemen zullen komen dan als er niets was gedaan, zelfs als de horloge daarna weer loopt.