Vraag over Chrono24.

Sorry hoor, ik dacht dat we elkaar hier zoveel mogelijk informatie proberen te geven en dit voor iedereen… om elkaar te helpen.

Dus je vind het beter dat we allen schrijven in een topic, ik heb een PB gestuurd.

Dan wordt het een leuk forum, kan iemand anders de vraag nog eens opnieuw stellen en schrijven we allen “zie PB”

Vandaar mijn reactie, laat dan gewoon in het topic achterwegen dat je een PB stuurde, want dat moeten we dan ook niet weten.

Ik heb voor de TS starter gewoon een duidelijk antwoord gegeven en als er morgen nog iemand met die vraag zit, dan kan hij deze info ook nog eens nalezen. :sunglasses:

6 likes

@BMWX6M bedankt voor je gedetailleerde uitleg. Ik kan je, je wrevel ten aanzien van forumlid hendrik wel voorstellen, tegelijk wil ik zijn behoefte aan privacy respecteren.

Jullie hebben jullie mening daarover gegeven. Ik wil het hierbij laten.

2 likes

Of gewoon even snel een foto maken voor je het horloge opstuurt en aangeven dat je toch besloten hebt om het klokje te houden!

Valse adressen, screenshotjes en proberen ch24 buiten te sluiten.
Bah…
Vraag me trouwens af hoe dit soort “handige tips” zich tot onze forumregels en moraal verhoudt.
Alle waar naar zijn geld. Als je niet via ch24 wil kopen, doe het dan ook niet.

3 likes

Filter in Chrono24 op regio; NEDERLAND. Hoppa! Ben je van al de schimmige gedoe af en kan je gezellig op visite bij een betrouwbaar adres.

Ik heb er geen probleem mee om niet via Chrono 24 te kopen ze hebben immers al geld gekregen voor de advertentie van de handelaar.

Je kan de handelaar extra kosten besparen door niet via Chrono 24 te kopen maar rechtstreeks via hem.

Ook kan je bijvoorbeeld korting krijgen door niet met een creditcard te betalen omdat dit ook 3% voor de handelaar kost.

Het kan dus zowel in jouw eigen voordeel als in dat van de handelaar zijn om gewoon zonder Chrono 24 de zaken af te handelen.

Ik heb jou een pb gestuurd. :joy:

Wat mij opvalt is dat er relatief weinig Stowa horloges worden aangeboden op Chrono24 en andere verkoopsites. Nu is Stowa, zover als ik kan inschatten, een klein merk, dat overigens verhoudingsgewijs wel veel reviews krijgt en waar vrij veel over geschreven wordt. Ook krijg ik het gevoel dat Stowa kopers veelal tevreden klanten, die hun Stowa horloges mogelijk niet snel te koop aanbieden. Verder valt op dat die eigenaar “der vielfach ausgezeichnete Goldschmied und Uhrenmacher“ Jörg Schauer … nogal aan de weg timmert en ook onder eigen naam ontwerpt.

Terwijl de Flieger; Oris Aviation Big Crown ProPilot Date wordt met name op Chrono24 veel aangeboden. Een mooi uitziend horloge die Oris. Hoewel ik moet wennen aan die bewerkte bezel. Die bewerking maakt het wat stoere Flieger model wat meer tot een sieraad en daardoor iets meer tot een dresswatch.

Vond onderstaand overzicht op de site van Chrono24. Het sluit goed aan bij jouw uitleg BMWX6M, vandaar dat ik het hier post.

1 like