Vraag over Datejust met Linen dial

Ik snap niet waar je jezelf zo druk om maakt. Een kast is voor een paar 100 euro weer als nieuw te maken

1 like

Bijzondere reactie in deze context… een kast “dikker“ maken lukt niet zomaar voor een paar honderd euro… en hier ging het juist om of de kast teveel gepolijst is. Dus ja, ik maak me wel druk om wat ik voor een paar duizend euro aanschaf… zeker als ik te kiezen heb…

2 likes

Maar heb inmiddels mijn exemplaar binnen. En eerlijk gezegd mooier dan ik verwacht had. Een mooie plaat die in bepaald licht mooi champagne is en een kast in hele goede volle staat. Blij mee!

26 likes

Jawel hoor. En het past perfect in de context je was enorm aan het twijfelen over de staat van de kast. Maar als je het heel heel graag goed wilt hebben is dat altijd te regelen

Tempus uurwerktechniek, pontime etc etc

Gefeliciteerd met deze toffe NA. Die plaat ziet er vast heerlijk uit onder het plexiglas. Enjoy :beers:

1 like

Mooi hoor :ok_hand: Zelf ook een linnen 16014 om de pols.

4 likes

Gefeliciteerd, linnen is top!

Vind hem er goed uit zien, maar heb er ook nul verstand van. Dat zeg ik dan ook even met een reden: als je op een forum advies vraagt op basis van foto’s loop je al heel snel tegen een paar dingen aan:

1. Foto’s verbloemen helemaal niks, als ze tenminste goed geschoten zijn. Ik maak wel eens foto’s van mijn horloges waarop ik krassen zie die ik met het blote oog niet kan zien (kan ook wat over mijn ogen zeggen)
  2. Puristen vinden altijd wel iets wat lastig te zien is op een horloge op basis van die foto’s

Dus ja, advies geven op basis van foto’s is echt wel lastig, maar alsnog complimenten dat je het wel hebt gedaan want dan leer je ook weer wat. :slight_smile:

2 likes