Vraag over de echtheid vd dial

Ik heb een uurwerk op het oog dat ik wil kopen maar heb mijn twijfels over de echtheid vd dial, is dit een redial of een originele wijzerplaat. Graag wat meer informatie gevraagd.

Zo kun je een foto plaatsen:

1 like

In mijn optiek staat het logo zo scheef als een hoepel.

1 like

Is echt een twijfelgeval hé :thinking:

12 uurs markers staan ongelijk en Swiss made lijkt te ontbreken. Ik ga voor opnieuw opgemaakt op dit moment.

Jongens, dit is toch gewoon geen originele dial?! Lijkt mij vrij duidelijk. Ik zou hier niet voor gaan.

1 like

Omega tekst is vaag te zien onder het omega logo… Secondemarkeringen ook…

Afh. van de prijs, en wat je zoekt, is het best een aardige dresser, maar wat je zegt niet 100% authentiek.

Ik zou eerst eens wat betere foto’s willen zien. Van de foto’s hierboven is het erg lastig beoordelen.

1 like

Ik heb spijtig genoeg maar deze kunnen nemen, met de achterzijde ben je niet veel hé…

1 like

Als het om de beoordeling van de wijzerplaat gaat niet, nee.

4 likes

Bij twijfel niet doen :grin:

Bedankt voor de info, wijselijk afblijven is de boodschap :man_shrugging::roll_eyes:. Grtjs uit België

Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat ie origineel zal zijn, maar flink vergaan.
Betere foto’s helpen met die beoordeling.

De vraag is wat je aansprak in dit model… want deze plaat is dusdanig vergaan dat er weinig meer aan is imho.

2 likes

Het moet niet gekker worden hier… :see_no_evil: :see_no_evil: :see_no_evil:

Met alle respect, maar je kunt toch zelf wel zien dat dit geen originele Omega wijzerplaat is…

1 like

Met alle respect, hoe kun je zien dat dit geen originele plaat is??

Het enige wat ik zie is een zwarte wijzerplaat met minutenstreepjes en de naam Omega onder het logo die door de jaren heen dusdanig zijn vervaagd dat je daar op een foto van deze kwaliteit geen zinnig woord over kunt zeggen.
Maar dat is mijn mening. :man_shrugging:

5 likes

Dan zie jij meer dan ik, eens, het is lastig maar op grond van de foto’s is het niet mogelijk om vast te stellen dat dit geen originele plaat is.
Los daarvan zie ik geen enkele reden om dit te willen kopen. Kroon is waarschijnlijk niet origineel.

2 likes

:point_up_2:. Dit.

vintage Omega komt vaak genoeg in het blauw. Kijk daar eens zou ik zeggen.

2 likes