Daarom dit topic, aangezien het als dubbel adverteren kan worden opgevat.
Mijn probleem is dat ik nu een Oris automaat heb, en naar een G-Shock wil, dus eigenlijk een âdowngradeâ. Ik krijg vooral soortgelijke horloges aangeboden
Zoek je ook dit horloge zonder de ruil? Zo ja, dan kan je dit gerust aanmaken en kort benoemen dat je iets te ruilen hebt lijkt me. Je hebt immers al rechten om horloges aan te bieden.
Een anderr optie is je advertentie in alle topics linken waar iemand iets zoekt .
Ik heb er een stuk of wat liggen wel alleen digitale die wil namelijk niemand in mijn omgeving hebbenâŠ
als je wilt maak ik maandag wat fotoâs ze liggen op de zaak
Dan had ik je inderdaad even verkeerd begrepen. Ik heb ook geen weet van regels daarover, maar ik verwacht niet dat je je er erg populair mee zult maken. Ik denk ook dat de mods je er niet zomaar mee weg laten komen, want het is toch gewoon misbruik van de mogelijkheden.
Wat zijn we de laatste tijd toch allemaal druk met regeltjes. Doe gewoon wat er al in de bestaande regeltjes staat, oh enne staat er niets over een bepaalde âuitzonderingâ⊠denk dan gewoon even na âwat zou je zelf doen?â en doe het gewoon.
Oh enne, blijf met je fikken van andermans topictitel af.
Ik ben wel benieuwd waar je dit vandaan haalt. Ik had het niet zo opgevat. In de regels van het donkerblauwe gedeelte staat maximaal zes advertenties. Het lichtblauwe gedeelte is voor zover ik weet niet aan regels gebonden, behalve natuurlijk de algemene forumregels.
Ik kan mij natuurlijk vergissen. Het kan dat die regels gelden voor donker- en lichtblauw samen, maar die regels reppen met geen woord over âgezochtâ-draadjes dus dat lijkt mij niet logisch.