Vraag over dochters horloge>>>

ze heeft zo’n plakmerk klokje gekocht een paar jaar geleden.
Een D&G klokje, Dolce & Gabbanna.

Nu viel laatst de kroon met stem en al eruit.
Zij met dat ding naar de Watch winkel, kreeg ze bericht terug dat er ook een
nieuw uurwerk in moest, kosten € 115,-. Nu kon er bij mij dat niet echt in.

Ik dacht meer aan een nieuwe stem en kroon.

Suggesties???

TheMaestro Schreef:

ze heeft zo’n plakmerk klokje gekocht een paar
jaar geleden.
Een D&G klokje, Dolce & Gabbanna.

Nu viel laatst de kroon met stem en al eruit.
Zij met dat ding naar de Watch winkel, kreeg ze
bericht terug dat er ook een
nieuw uurwerk in moest, kosten € 115,-. Nu kon er
bij mij dat niet echt in.

Ik dacht meer aan een nieuwe stem en kroon.

Suggesties???

Als het mechanisme niet kapot is, dan zou je em er gewoon weer in kunnen klikken. Anders een nieuwe uurwerkje? Gezien het merk zou dat een kwestie van tientjes moeten zijn.

Kerel, geef je dochter gewoon een nieuw horloge! :slight_smile:

Mijn idee plakmerken laat je niet repareren maar vervang je, tenzei het een horloge is met emotionele waarde natuurlijk! voor 115 euro kan je wel weer een leuk horloge kopen!

Prullenbak!

En lekker verder kijken naar iets leuks voor +/- 100 a 150 euro.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Mijn idee, al weet ik wel dat dochters vaak meer waarde hechten aan een d&g logo hechten (in mijn geval zusje en Tommy Hilfiger) dan menig forummer hier :wink:

Veel succes in ieder geval!

Matthijs

Als de stem er kompleet is uitgevallen en dus nog wel heel, dan zou het maar zo kunnen het borgmechanisme defect is. En dan moet er een nieuw movement in (is de kosten van het herstellen waarschijnlijk niet waard).

Bij een duurder/beter uurwerk had het wel gerepareerd kunnen worden, maar dat zal wsl duurder zijn.

Succes!

Gewoon voor je dochter een nieuw klokje kopen wat zij mooi vindt
en verder niet lullig doen:D >X

Welk merk en kaliber ?? misschien heb ik wel een nieuw werkje liggen voor enkele euries !? kinderen zijn immers duur zat

Hoi,

Ik zou even met haar kortsluiten wat zij vindt van het horloge.
Is ze er helemaal weg van, hoe belangrijk is het voor haar, en wil ze het toch graag hersteld zien? Wat wij daar verder hier van vinden, is van weinig belang, zij is degene die oordeelt over “haar” klokkie.
Uitzoeken welk caliber is gebruikt, normaal gezien zou ik iets verwachten van een paar tientjes.
Komt er nog wat werk etc bij, normaal gezien zou reparatie nog lonend moeten zijn.

Een goedkoper ETA quartz kom je al voor enkele tientjes tegen, waarom zou hier een peperduur werkje in moeten? Wil er bij mij niet in.
Even googlen welke horlogemaker er wellicht iets mee kan?

Mijn nichtje had een vergelijkbaar D&G horloge, en ook laten herstellen.
Kan eens navragen waar ze dat heeft laten doen, ik meende wel dat zij voor een stuk minder geld gesteld was. Ook uurwerk vervangen.

Groet,

Nico.