Vraag over duikhorloge

Polstelescoop?

1 like

Is dat niet een eh…

1 like

Dat vraagt om een post in dit draadje. Wie heeft de dikste?
Ik denk dat we een winnaar hebben en doe er wat extra foto’s bij want ik vind hem wel intrigerend. :astonished::sunglasses::+1:

2 likes

Kan ook in de vorm van een kroon zijn.
Zoals hier bij de Seamaster op 10 uur.

4 likes

Vroeg me al een tijdje af waar die 2e kroon voor was. Ik dacht om de bezel te draaien ofzo, Alpinist-achtig. :rofl:

1 like

350 gram. Vanmorgen gewogen op weegschaal

1 like

Tuurlijk. Even een kleine impressie:

Zit stevig en robuust aan de pols. XD

Maar heeft het design van de Rolex deep sea challange (natuurlijk zijn ze niet te vergelijken, Rolex is klasse apart)

Dit horloge is misschien niet het grootste model wat Invicta op de markt heeft gebracht. Wel 1 van de dikste!

Je ziet zelfs dat het glas uitsteekt:

Een vergelijking met hun dunste model en 1 van de dunste horloges op de markt…

2 likes

De dikke en de dunne :grimacing:

1 like

Ik verwacht dat er zo meerdere aliens uit dat apparaat komen

3 likes

Wat een malloten. Ik weet niet of ie van jou is of wat je emoties hierbij zijn, maar dat is van het belachelijkste wat ik ooit gezien heb. Ik weet dat Invicta dit soort dingen doet, en vraag me altijd weer af waarom.

Over smaak valt te twisten, maar met opzet iets onergonomisch ontwerpen wat op het lichaam gedragen wordt is voor mij een doodzonde.

Doet u mij de dunne dan maar.

4 likes

Ik vind hem wel gaaf. Maar de draag comfort is minder dan die dunne van titanium. :wink:

On topic: duikhorloges waren voor de digitale duikcomputers abosolute noodzaak, tegenwoordig ben je eigenlijk gek als je zonder duikcomputer duikt.

Desalniettemin komt het de foto’s wel ten goede om met een lekkere duiker te duiken:

2 likes

Damn. Deze foto trekt mij nog verder naar het nieuwe model toe :heart_eyes:

1 like

Hahaha, tof!:+1:

@Chillekasper
Het duikhorloge is wel waterdicht maar heliumatomen zijn veel kleiner dan wateratomen en
komen dus wel in het horloge.
Tenminste, bij duikers die gebruikmaken van een duikklok.
Het heliumventiel zorgt er voor dat de heliumatomen bij decompressie er snel weer uit kunnen.
Het ventiel houdt dus wel water tegen maar helium niet.

Haha! Gaaf! :+1: