Ik ben op zoek naar een horloge voor ongeveer 800-1000 euro voor mijn verjaardag. Ik zag de Edox Delfin 10108 357J AID. Ik vond dat direct een heel mooi horloge.
Zelf ben ik echter niet echt een deskundige op het gebied van horloges dus ik zou graag een paar vragen stellen.
Wat voor merk is Edox? Is het een beetje een goed merk?
Is dit horloge de prijs van 895 euro waard? (is voor mij best een behoorlijk bedrag)
Is horloge.nl/ een betrouwbare site om te bestellen?
Ik heb zelf een Edox en ben er erg over te spreken.
Het is gewoon een goed en mooi horloge merk.
Of het de prijs waard is bepaal je zelf
Ik heb de mijne bij een betrouwbare Nederlandse webshop gekocht.
Je kunt eens een kijkje nemen bij : http://www.seriouswatches.eu/ daar koop ik meestal de horlogeās.
Erg betrouwbaar en denken ook nog eens goed met je mee.
Bedankt voor uw reactie. Ik heb even op de genoemde website gekeken maar daar zie ik dit specifieke horloge niet tussen staan. Wel een aantal andere mooie horloges overigens.
Heeft iemand ervaringen met de website horloge.nl?
hi trebor, ja is zeer goed en betrouw baar stuur ze een mailtje wat je zoekt en hij stuurt een mailtje terug als je je tel nr er bij zet belt hij je alles is bespreekbaar met hem zeer vriendelijke mensen geeft ook goed advies, maar altijd het koppie erbij houden zelf. het is zijn handel dus. marino
Ik heb ook een Edox gehad. Mooi horloge met een prima afwerking maar zoek goed op het web want vaak zijn ze met behoorlijke kortingen te koop. Siebel juweliers heeft ze ook een tijd in de sale gehad.