Vraag over Edox Delfin horloge

Beste horlogeliefhebbers/kenners,

Ik ben op zoek naar een horloge voor ongeveer 800-1000 euro voor mijn verjaardag. Ik zag de Edox Delfin 10108 357J AID. Ik vond dat direct een heel mooi horloge.

Zelf ben ik echter niet echt een deskundige op het gebied van horloges dus ik zou graag een paar vragen stellen.

• Wat voor merk is Edox? Is het een beetje een goed merk?
  • Is dit horloge de prijs van 895 euro waard? (is voor mij best een behoorlijk bedrag)
  • Is horloge.nl/ een betrouwbare site om te bestellen?

Hoi @Treb0r,

Ik heb zelf een Edox en ben er erg over te spreken.
Het is gewoon een goed en mooi horloge merk.
Of het de prijs waard is bepaal je zelf :slight_smile:

Ik heb de mijne bij een betrouwbare Nederlandse webshop gekocht.

Je kunt eens een kijkje nemen bij : http://www.seriouswatches.eu/ daar koop ik meestal de horlogeā€™s.
Erg betrouwbaar en denken ook nog eens goed met je mee.

suc6 met je keuze!

Bedankt voor uw reactie. Ik heb even op de genoemde website gekeken maar daar zie ik dit specifieke horloge niet tussen staan. Wel een aantal andere mooie horloges overigens.

Heeft iemand ervaringen met de website horloge.nl?

1 like

Jipā€¦diverse horloges daar besteld en alltijd netjesā€¦ook terugestuurd en nooit problemen gehad, ze hebben ook een winkel in Bredaā€¦

hi trebor, ja is zeer goed en betrouw baar stuur ze een mailtje wat je zoekt en hij stuurt een mailtje terug als je je tel nr er bij zet belt hij je alles is bespreekbaar met hem zeer vriendelijke mensen geeft ook goed advies, maar altijd het koppie erbij houden zelf. het is zijn handel dus. marino

slin, dat wist ik niet waar in breda. marino laat je me het weten. kan wel eens makkelijk zijn

Ik heb ook een Edox gehad. Mooi horloge met een prima afwerking maar zoek goed op het web want vaak zijn ze met behoorlijke kortingen te koop. Siebel juweliers heeft ze ook een tijd in de sale gehad.

Edox is een prima Zwitsers merk. Ik kocht in 1980 mijn eerste Edox Delfin. Heb ik nog steeds.

Rotterdam ook nogā€¦

slin geweldig ben je man bedankt, heb ik wat aan. bedankt bedankt. marino

1 like

AlstušŸ˜Šā€¦misschien kan je bellen of ze hem op voorraad hebben zodat je kan passen en in het echt bekijkenšŸ–’

1 like