Ivm de apppied markers denk ik dat het een kopie van de witgouden (mijn plaatje) moet zijn. Maar dat is een gokje.
Tja, het is gewoon - het klopt of het klopt niet. Dat is ervaring, maar je moet het ook āaanvoelenā.
Maar die beste bekende van jou heeft dus enkel nephorloges? Links ernaast ligt een Hublot lijkt het, die zal ook wel nep zijn aangezien daar een hele hoop nepperds van gemaakt worden.
Bestaan er wel echte� Zelfs bij een pro horlogemaker zag ik er eens eentje, toen ik wat bijkluste bij hem. Was WEER geen echte.
Hij kwam daar ook pas achter na het openenā¦
Man⦠die UTC, zo cool, heeft al sinds deze is uitgekomen op mijn lijst gestaan, heb hier nog een horloge magazine liggen met een review van dit horlogeā¦ergens begin jaren 90.
Thanks voor het weer eens delen.
Bij deze valt vooral meteen op dat de powerreserve subdial veel te ver naar binnen staat.
Doet mij denken aan een collega die heeft allemaal neppe Paneraiās en Breitlings⦠maar zegt daar nooit iets over en doet altijd alsof ze echt zijn⦠zouden jullie daar dan iets over zeggen? Heb ik tot nu toe nooit gedaan. Wil hem geen gezichtsverlies laten leiden op kantoor.
Ik zou daar wel een casual gesprekje over aanknopen denk ik. Niet helemaal op het hakblok leggen, maar gewoon een beetje prikkelen.
Moeilijk⦠ā¦diverse horlogeliefhebbers op het werk, van Fromanteel (over dat merk heb ik een mening inmiddels en de eigenaar ook ) tot de betere B+ en A- merken. Aan van alles al gewerkt. Maar 1 keer van een collega een nepper getroffen, en dat was een zeker 60 jaar oude nep-Omega⦠ā¦moest hem er wel echt voor openen om het zeker te weten! Van dezelfde collega ook een vintage AP ter service aangeboden gekregen. Die bleek WEL echt en ik durfde er niet aan te werken, doorgestuurd.
Dunste mechanische uurwerk ooit, ook nogā¦
Klopt is een Hublot is denk ik ook een nepper. Ik kreeg argwaan omdat er op dat filmpje ook horloges zaten in de trant van Michael Kors en DNKY. Ik kan me niet voorstellen als je een Hublot en IWC hebt dat je dan dat soort horloges er ook bij koopt.
Doe maar niet, straks ben jij de arrogante jaloerse lul. En als je hem dan toch een keer wil maken, maak de opmerking dan wanneer je een mooie voorzet van hem krijgt.
Vreselijk mooi, maar inderdaad erg groot. Ik had een filmpje op You Tube gezien van iemand met smalle polsen en die vertelde dat lugs erg kort waren. En anders voor de Ingenieur gaan met 68 uur gangreserve.
Dit filmpje
Ik ben niet zo van de directe confrontatie op het werk maar ik zou wel met teasertjes strooien of onverschillig een gesprekje aangaan. Dat is een mooie Panerai zeg " waar heb je die gekocht dan?" Een soort van laten voelen dat je doorhebt hoe het werkt. Als het een collega is die je goed kent dan zou ik het in een grap verpakken