Vraag over g-shock

Goedemiddag mede forum members.

Ik heb even een vraagje over de g-shocks op marktplaats.
Ik ben op zoek naar een witte, zwarte of rode g-shock en hiervoor was ik even op marktplaats aan het zoeken. Nu is mijn vraag bestaan er ook neppe g-shocks? Want ik kwam een mooie witte tegen en die kon ik verder nergens op internet vinden.

Trouwens als iemand nog een mooie heeft liggen, pm me maar.

Aparte topictitel, typo?
G-Shock neppers bestaan, maar nog niet veel gesignaliseerd in NL.
Witte G-Shock is niet zo bijzonder, op dit forum al vaker voorbij zien komen, is een tijdje geleden ook te koop geweest, maar nu verkocht, meen ik.

Misschien eerst eens goed je ogen de kost geven op de website van Casio. Daar doe je al een aardige indruk op. En verder ben ik zelf altijd voorzichtig op Marktplaats - maar dat is uiteraard heel persoonlijk. Bij twijfel niet kopen, is mijn devies. Want een teleurstelling is nooit leuk.

Ik heb hier vorige maand een mooi Casio gekocht.
Prima adres.
http://stores.ebay.nl/lucky123shop/Casio-Watch-/_i.html?_fsub=331067419&_sid=663420339&_trksid=p4634.c0.m322

Groet Jan

Ja, met de topic titel was iets fout gegaan, heb het al veranderd.

Bedankt voor de info, ik zal eens rond kijken op internet. Verder ben ik wel op zoek naar een 2ehands, omdat mijn budget niet zo groot is.

Marktplaats staat ook al vol met nep G-Shocks. Alle modellen die worden aangeboden als “Bape” uitvoeringen en een paar tientjes kosten zijn nep. De “Bape” is één van de meest zeldzame modellen en kost honderden euros.

MT043 Schreef:

Ja, met de topic titel was iets fout gegaan, heb
het al veranderd.

Bedankt voor de info, ik zal eens rond kijken op
internet. Verder ben ik wel op zoek naar een
2ehands, omdat mijn budget niet zo groot is.

Wat is je budget? En waar ben je precies naar op zoek? Een 5600 of 6900 model?

Bedankt voor de info, dan weet ik in ieder geval al dat er veel neppe op staan.
Ik ben op zoek naar een 6900 model, met een ronde kastvorm dus. Alhoewel ik ook vierkante kastvormen mooi kan vinden.

MT043 Schreef:

Bedankt voor de info, dan weet ik in ieder geval
al dat er veel neppe op staan.
Ik ben op zoek naar een 6900 model, met een ronde
kastvorm dus. Alhoewel ik ook vierkante kastvormen
mooi kan vinden.

Je hebt PB.

Thanks, ik eens zoeken naar wat mooie witte modellen bijvoorbeeld de DW6900FS, helaas nietmeer te vinden in nederlandse online shops.

Ik ben eruit, ik wil graag de g-shock dw6900fs. helaas is deze lastig verkrijgbaar. Heeft iemand misschien een goede online shop waar deze nog te koop is? ik zag hem bijvoorbeeld wel al op amazon staan.

De link:

En een plaatje.