wat voor merk is die rechtse “Ricoh” ?
Uh. Ricoh is toch het merk zelf ?
Ricoh is een merk, maar ook dit is een India re-dial
Welkom. Wat ik wel frappant vind is dat je hobby handel is, maar vervolgens koop je spullen waar je niets vanaf weet. Weet je zeker dat de handel wel jou ding is?
Als ik jou was zou ik mezelf eerst rustig inlezen en daarna wellicht nog eens een aankoop poging wagen, anders is het op termijn alsnog zuur geld wat je zomaar weggooit. Want tenzij je een echte leek tegenkomt raak je deze horloge’s niet meer kwijt.
Vanaf medio 1970 en verder is het water resistant trouwens. Daarvoor en eerste helft ongeveer van 1970 is het waterproof.
Maar dat terzijde, het zijn inderdaad zelfbouw klokjes
@MartijnV Ik had gelezen dat het aangepast moest worden van waterproof naar waterresist aan de hand van een wet die is aangenomen in 1968, dus dan zou het in principe kunnen dat het al in 1970 anders was.
Of heb ik het nu mis?
Edit… Wat jij zegt dus, 1970… Dacht even dat je medio jaren 70 bedoelde, dus zegmaar 1975…
Hij zet ze gewoon op Catawiki en dan gaan deze klokkies 6 keer over de kop!
Een echte handelaar.
Lol, had ik niet eens aan gedacht! Zou me niets verbazen als dit nog waar zou zijn ook.
Ja die Indiërs houden van kleuren, hoe zoeter hoe liever! Deze Sona is zoals Nick ook zegt gewoon echt, ik denk dat het een primeur zou zijn als er een HMT-je gerepliceerd zou zijn
haha