Vraag over Level(s), en toegang

Helder, wel lastig maar begrijp de reden.

1 like

Ik begrijp de gedachte erachter ook en sta er ook 100% achter. Eerst maar zien welk (serieus) vlees je in de kuip hebt. Toch snap ik alleen niet zo goed waarom er geen restricties zijn in de categorie over “echtheid” bijvoorbeeld. Ik ben ook pas iets meer dan een maand lid maar wel dagelijks meerdere keren actief (ook op het forum) terwijl ik ook posts voorbij zie komen van mensen die een kwartier lid zijn, een vraag stellen over een “erfenis” of met een verkapte taxatie die je vervolgens met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid verder nooit meer op HF gaat tegenkomen.

2 likes

Ik zie inmiddels dat je zelfs een dag later al level 3 hebt gekregen. Hoe kan dat dan?

1 like

Ik zou het genialiteit noemen. Maar daar zal het systeem anders over denken.

2 likes

Was even “level 3” totdat ik een Rolex hier verkocht.

Gelijk gedegradeerd jonge! :joy::joy:

Dus als je het belangrijk vind, wees voorzichtig.
Als je het minder belangrijk vind, gelijk die Rollie in die blauwe hoek jonge.:call_me_hand:

1 like

Dit is ad nauseam besproken. Staat open voor iedereen omdat veel nieuwe leden zo op het forum komen. En, inderdaad, ook vaak eenmalig. Zie:

2 likes

@Vahalis over Regels gelden ook hier.

Wij vinden het prettiger dat je je reacties achterwege laat als dat allemaal niet lukt.
Respectvol, begripvol en geduldig zijn hier het uitgangspunt.
Dank!

Het is dan toch jammer dat aan bovenstaande uit die richtlijnen niet altijd voldaan wordt.
En dat ik als nieuweling van amper twee maanden moet constateren dat vaak juist door oudgedienden hier niet altijd de regels in acht worden genomen…

2 likes