Vraag over Level(s), en toegang

Hallo, een vraagje

Ik heb ondervonden dat ik nog geen Topic kan aanmaken over mijn bevindingen met anderen.
Tenminste niet in de categorie “Ervaringen met(ver)kopers” .

Nu heb ik mijn bedankje eerder vandaag in de algemeen geplaatst, en een mede lid, @Astrolabium heeft deze in de juiste categorie geplaatst

Nou niet allemaal over mij heen vallen met voorwaardes lezen,
Ik had ze wel gelezen hoor, alleen dacht ik dat ik in de korte tijd dat ik als geregistreerd forum lid actief was, nu toch al genoeg likes, reacties heb ingebracht en twee topics aangemaakt dat ik niet als “hit and run” meer gezien zou worden.

Dan heb ik dus een aanschaf gedaan ia het forum en wilde ik de verkoper ook nog eens beleefd bedanken en onder de aandacht brengen maar daar zit ik dan weer te kort voor hier…
Heeft geen nut om dit pas na twee weken of een maand na dato te doen lijkt mij.

Zo heb ik ook een ander horloge ter reparatie naar @Aad57 gestuurd en die zou ik dan ook niet kunnen bedanken mettertijd ??

Nogmaals ik begrijp voorwaardes, alleen vind ik de omschrijving van wanneer je aan tijdspanne voldoet niet echt duidelijk omschreven.

Dit alles ter lering van mij hoor.

4 likes

Als er al een topic over iemand is kun je daaronder volgens mij gewoon ook een reactie plaatsen. Alleen geen volledig nieuw topic maken, maar dat hoeft dus ook niet.

3 likes

Natuurlijk wel. Je kan iemand toch gewoon per PB of iets dergelijks bedanken?

1 like

duurt ongeveer 3 maanden.
Eerst level 2 dan kan je jouw ervaring van een koop delen. Vaak als je level 2 bent ben je een paar dagen later ook level 3.

2 likes

Gewoon lekker mee blijven doen, komt vanzelf​:+1:t4::smiley:

2 likes

Viel me ook al op. Ik draai al even mee, maar echt opschieten doet het niet😂 een rolex topic openen dan maar?

3 likes

2 likes

misschien nog een voorstel topic een idee?:joy:

1 like

Haha die is er wel al hoor… no worries.

1 like

Wat bedoel je@Tailyn, wat viel je op?

1 like

Dat ik het systeem maar moeilijk kan beaten;) Maar ik klaag en mis verder niet(s).

2 likes

Doen…
Ik verveel me al enkele minuten.
Anders is dit de formule
:arrow_down::arrow_down::arrow_down:
121CD8B5-9056-4E14-89F8-6113DC429702

1 like

Ach, ik heb het nu één keer geïnformeerd en deels antwoord. Dus klagen zal ik niet. :+1:t3::sunglasses:

1 like

Is bewust.

Duidelijk antwoord.

Werkt wel! :joy:

9 likes

@Tailyn MWAHAHAHA…
It pays to ask… :wink::smile::+1:t3:

2 likes

Hey, ik snap niet hoe ik nog niet op level 2 kan zitten. Voldoe overal aan. Kan iemand mij vertellen wat er nog ontbreekt?

Gr, Steve

1 like

Je kan niet weten of je overal aan voldoet. Zie mijn bericht van drie dagen geleden.

3 likes

Hahah mocht ook wel na 4 jaar :wink:

2 likes