Ik was vandaag bij een horloge zaak en had een Van Der Bauwede horloge gepast, eentje die lijkt op die van Richard Mille (vind ik persoonlijk wel vet), alleen viel me de prijs een beetje heel erg tegen (€1890). Zijn er misschien merken die ook soort van deze stijl horloges maken alleen vele male goedkoper, onder de €500 en ook niet rond zijn maar beetje rechthoek achtig?
Groetjesss
Bedankt iedereen alvast voor de reacties, alleen ik kan helaas nog niet reageren aangezien ik nieuw ben, volgensmij dan:)
Zoek eens met de zoekterm tonneau, dat is de naam van een dergelijke kast. Vanderbauwede is tweedehands voor aanzienlijk minder te vinden. Longines heeft ook horloges met dat model. Er zitten zeker leuke tussen. Succes!
Bedankt voor de naam van de kast, heeft geholpen! Weet je misschien een site waar je de VanDerBauwede kunt krijgen? Chrono of ebay? of is het simpel zoekwerk?
Het blijft zoekwerk. Eerst eens met een algemene zoekterm, welke merken een tonneau model uitbrengen, watvoor uurwerk erin zit. En dan gericht zoeken. Ik heb zelf een Vanderbauwede gehad, met massief zilveren kast, maar dat hebben ze niet allemaal. Als merk zijn ze niet heel waardevast, hou dat in gedachten. Dan kan je bijvoorbeeld beter kijken naar een Longines Evidenza.