Kan iemand mij vertellen wat een servicebeurt kost voor deze speedmaster?
Even verplaatst naar het Vintage forum.
Wil je hem bij Omega of door een onafhankelijke horlogemaker (al dan niet gecertificeerd door Omega) laten servicen?
Ik kan je ten zeerste Wesselink en Vreeker aanraden.
Service aangenomen dat er geen extra stukken moeten vervangen worden zal een 250EU kosten.
Mijn 4.5 staat ook op de rol voor een beurtje en enige tijd geleden een offerte opgevraagd bij Wesselink en Vreeker. Prettige communicatie en een indicatie tussen de 250 en 300 euro meen ik.
Wel of niet gecertificeerd vind ik geen probleem,als het goed gebeurt
Wesselink, is officieel Omega Service center en is echt enorm goed.
Lijkt me een goed idee,alleen woon ik in twente ,dus misschien opsturen .
Misschien kunnen ze via de mail een prijsindicatie geven
Misschien zijn er nog meerdere adressen
Bij mijn exemplaar zit een factuur van service bij Omega zelf. Niet schrikken, dat was 665 Pond… Ik denk dat er wat werk aan dat horloge zat
dat is veel,is het horloge dat ook waard?
Als ik zo kijk her en der is de vraagprijs voor een mark 4,5 gemiddeld zo,n 2000 euro denk ik.
mijn horloge heeft een wat bekrast glas,kan ik laten vervangen voor ca 120 euro,maar het advies is dat een vitage horloge niet nieuw hoeft te zijn.
Kijk als er voor die 2000 euro ook nog eens 665 pond/700 euro reparatie in zit is het afwegen van eventueel verkopen of zelf houden wel een vraag natuurlijk.zo,n bedrag is niet leuk meer natuurlijk
Iets minder zelfs naar mijn mening. Meer 1700EU.
Eergisteren nog een Mark IV gekocht voor 1100
Of het de prijs waard is kan je voor alleen jezelf bepalen.
Ik weet niet wat er precies is gebeurd bij de service, heb het horloge geserviced gekocht. De Omega serviceprijzen zijn erg hoog, ik zie dat ze nu 750 Euro voor een chrono vermelden.
Als ik jou was zou ik eens met W&V contact opnemen of met Ferrie Schweitzer.
W&V laten doen. Rond de 300 euro, maar iedere cent waard. Mijn MK 4.5 daar laten service en hij loopt weer als een zonnetje.
Ik kan Ferrie Schweizer ten zeerste aanbevelen, niet de goedkoopste, wel de beste…