De wijzerplaat is opnieuw opgemaakt. Voor mij persoonlijk maakt dat de waarde nihil, maar daar denken sommige anderen anders over. Het is eigenlijk een beetje wat de gek ervoor geeft.
Ach ja, zoals de TS al aangeeft hij is er blij mee en daar gaat het om.
Heb zelf ook een paar redials liggen waar ik ook nog steeds blij mee ben. Had ik het liever anders gezien jawel, maar in deze gevallen maakte het me niet zoveel uit.
Heeft altijd nog waarde. 600 is een prima kaliber. Originele wijzerplaat zoeken? Of goede redial laten doen. In ieder geval iets beter. Maar wordt natuurlijk nooit origineel.
Mmmm was ik al bang voor, mooie leerschool voor beginnend verzamelaar. Ik betaalde ongeveer 400 euro. Dat is het klokje mij nog wel waard maar je hoopt toch altijd op een goed aanschaf. Dank voor de feedback!
Heb deze week ook een albatros gekocht en deze is gelukkig wel in topconditie
Heb zelf laatst ook een seamaster met caliber 610 gekocht. Mooie horloges, maar bij vintage moet je altijd oppassen voor een redial, zeker ook bijnvintage omega. De mijne was gelukkig origineel, zelfs met originele bor band:
Ja geweldig horloge. Zou ik ook graag willen. Heb een gouden pie pan zonder dog leg lugs, maar die op jouw foto heb ik veel liever. Vraag mij af of mijn bor ook zou passen op deze pie pan.
Dit is een van mijn eerste vintage Omega’s. Volgens mij ook een redial, vindt hem nog steeds mooi, maar kocht hem voor origineel. Een uittreksel van de fabriek is vreselijk duur dus laat maar. Draag hem met plezier.
Gekleurde wijzerplaten mijden verkleint het risico aanzienlijk op de bekende in de zak, zoals je nu overkomen is. Maar ach, als vintage-verzamelaars hebben we allemaal leergeld moeten betalen. Ik ook.