Vraag over Seiko 4633-8069

Vorige week onderstaande Seiko weten te bemachtigen. Weet er eigenlijk niet veel meer over dan dat het een Seiko 4633-8069 zou moeten zijn.

Klopt het (op basis van de cijferreeks op de achterzijde) dat het horloge uit juli 1977 is?

Kan verder niet veel over dit type vinden online en kom ze ook niet veel tegen qua aanbod? Weet iemand hier wellicht een reden voor?

Ben ook wel nieuwsgierig naar de waarde van dit horloge. Iemand een idee?

Alvast bedankt voor jullie input.

Groet,
Cris

Juli '77, zie ook https://retroseiko.co.uk/seiko-serial.htm Of voor wie geen zin heeft om te klikken:

In een van deze catalogi kun je de nieuwprijs (in Yen) opzoeken.

1 like

Daniel weet er vast meer van.
@koekoek is van de seiko 's.

1 like

Maareh, dit is een model voor de internationale markt. Dus die prijzen zjin niet in Yen. :grin:

Er waren heel veel verschillende modellen en van de vroegere quartzen zie je niet heel veel exemplaren. Daarom kom je dit soort specifieke modellen niet veel tegen.

2 likes

Haha oeps, ik hoop niet dat TS ze allemaal is gaan doorspitten :grimacing:

1 like

Bedankt voor de info.

Vond het al zo vreemd dat er niet zo veel info over te vinden is.

Haha, nog geen tijd voor gehad. Dus scheelt weer :grinning:

Bedankt voor de moeite in ieder geval.

1 like

Verleden week eentje gevonden, maar was helaas te ver heen om te redden. Maar de kast en bezel hebben indruk gemaakt, dus nu ook maar op zoek naar 1. :joy:

1 like

Hallo Cris,
Je topic werd weer naar boven gehaald zodat ik hem wel moest tegenkomen.
Als je het horloge nog hebt en nog steeds informatie zoekt.
Toevallig heb ik afgelopen zondag het gebruiksaanwijzingsboekje van o.a. dit type te koop aangeboden.
Zoek op “Gebruiksaanwijzingsboekjes van Seiko, Quartz, origineel”

Foto’s van het boekje:

Aanvullende foto, staat niet in de advertentie, jouw cal no;

En dat voor 15,00 euro incl. verzenden. Misschien is het wat voor je.

2 likes

Heb het horloge al een tijdje niet meer in mijn bezit. Maar bedankt voor je aanbod.

Groet, Cris

1 like