Vraag over Suunto horloge

Hoi,

Ik heb een etalagemodel gekregen van een Suunto horloge. Het gaat om de Suunto x-lander carbon fiber back. Het horloge is onbeschadigd er zit alleen geen batterij in.

Is het de moeite waard om er een batterij voor te kopen en het horloge te verkopen? En zal hier een beetje animo voor zijn? Ik kon op het forum een ander artikel vinden over dit merk, verder weinig.

Als laatste, heeft iemand enig idee wat ik voor het horloge zou kunnen vragen? Het is alleen het horloge, geen papieren of doos.

Hieronder een foto van het horloge.

Zit er dan wel een uurwerk in?

Edit batterij: CR 2430, kost maar een paar euro dus kan je altijd proberen.

Hoi,

Thanks voor je reactie.

Het horloge heeft het altijd gedaan.

In die tak van sport, outdoorhorloges, is Suunto een topspeler.

Nadeel van tech-horloges is dat ze snel verouderen. Waarde zal niet al te hoog liggen.

Hoi,

Bedankt voor je reactie. Enig idee waar ik aan moet denken? En of er überhaupt animo voor zal zijn? Ik zag inderdaad al dat er een aantal nieuwere modellen op de markt zijn.

Pffff beetje wat de gek er voor geeft. Als ik moet gokken zeg ik 50€-75€ misschien.

Op zich heeft ie een aardig smoeltje, maar het probleem is dat je nu sportwatches koopt met meer functies voor minder geld.

Ik heb outdoor en sportwatches maar die moeten minimaal connected zijn, GPS en GLONASS onder de kap hebben, hartslagmeting hebben en oplaadbaar zijn.

1 like

Hartelijk dank voor je reactie. Kan ik iets mee. wel de moeite waard om er een batterij van een paar euro in te stoppen :).

Goed weekend!

1 like

Ik zou het verkopen via marktplaats zijn wel outdoor liefhebbers voor. Moet lukken succes met de verkoop.

1 like

Bedankt voor de tip!