Vraag over Tudor Prince Oysterdate uit 81/82

Hoi allemaal,

Ik zag op marktplaats een Tudor Oysterdate uit 81/82.
Vraagprijs is €950,- Is dat de gangbare prijs voor dit type? Heb er helaas nog niet veel verstand van maar het model staat me wel aan.

Ben benieuwd!

doen

Welke staat? Met of zonder papieren? Laatste service? Er zijn voor mij hier nu te veel omberende factoren om iets over prijs te kunnen zeggen. Sorry!

heb je de MP advertentie bekeken?

Hij is orgineel, 2 maanden geleden geserviced, geen box and papers

Ik zag wel dat ze op catawiki ca 850 doen

Vind het vrij duur. Staan er veel op eBay voor een gunstigere prijs. Wel een mooi exemplaar op MP volgens mij. Ik heb je overigens ook even een on gestuurd

Hij ziet er idd erg goed uit

Als hij bij een horlogemaker is geweest, waarom is er geen WD test bewijs? :wink:
Ik vind de kast niet echt mooi opgemaakt.

Er staat toch bij dat dat niet te garanderen valt zonder test?

Het is dus kennelijk niet getest.

Exact, als iemand toch de moeite neemt om een beurt te geven, dan is een WD test echt geen moeite meer, of zien jullie dit anders. Daarom denk ik, effe opengemaakt, wellicht ook enkele deelen in een badje, maar service is iets anders.

Oh ik heb heel vaak vintage horloges laten servicen bij horlogemakers en een waterdichtheidstest is nog nooit zomaar uitgevoerd. Daar moet je specifiek om vragen is mijn ervaring. Zeker bij vintage aangezien die inderdaad lang niet altijd waterdicht zijn en er vervangende onderdelen nodig zouden kunnen zijn om ze weer waterdicht te maken.

Of je moet hem naar een AD brengen voor een service, dan krijg je wel het gehele pakket aan testen.

Wat zou een redelijke prijs zijn dan voor dit examplaar?
Rekening service is niet aanwezig.

Kijk, ik kan in de US kopen natuurlijk. Laat ik dan €600 kwijt zijn en daarboven op nog 19% btw… Dan zit ik op €720,- en dan dan eens verzendkosten dan kom ik ook al snel op €800 lijkt me

650 bieden. Hopelijk komt het tot 700-750. 950 is veel.

Dit lijkt mij zonder bracelet ook een reeële prijs