Is er hier iemand die wel eens een SKX007 of 009 heeft uitgevoerd met een 6R15 uurwerk?
Ik zie op het web wel wat voorbeelden van een NH35 in een SKX007 maar hoewel er hier en daar wel gesproken wordt over een 6R15 in een SKX007 zie ik geen concrete voorbeelden.
Ik zou het nl wel willen proberen maar heb weinig ervaring
Het enige wat je nodig hebt is een SARB059 kroon (die helaas niet meer wordt gemaakt).
Artifice maakt aftermarket kronen voor de 0020 case met de 4R/6R stem, en ik ben bezig met Crystal Times om aftermarket kronen te laten maken met de Signed S erop en een 4R/6R stem Denk nog 5 weekjes tot ze klaar zijn.
Is ondernemerschap en intiatief nemen in dit land al zo verdacht geworden dat je nou in de verdediging schiet?
Lees het nou maar als dat ik dat bedrijfspand als een visioen zie van succes en groei. Ja ik weet dat je een baan hebt en daar niet mee gaat stoppen. Maar dus bedoeld als aanmoediging!
Ik heb weer eens wat bedacht …
Maar het samenstellen wil dus niet omdat de stem niet uit de crown wil. Mmmm, mijn technisch gevoel zegt dat wat in elkaar is gezet ook weer uit elkaar wil. Maar ik zie dat ik uiteraard niet de eerste ben die dat ook heeft gedacht … Kortom; ‘UITDAGING’.