Nu ben ik op zoek naar een Omega Speedmaster Reduced. Nu zie ik op chrono 24 dat de prijzen uiteenlopen. En dan vooral per land, zo zijn de prijzen in Italië en Duitsland lager.
Is het te simpel gedacht om een vliegticket te boeken en dan horloge daar te kopen?
Houd rekening met stukjes bratwurst of pizza tussen de pushers, afgezien daarvan prima idee.
Wees wel heel zeker over het specifieke horloge dat je wenst, zou zonde van de ticketprijs zijn mocht ie tegenvallen, tenzij je zoals hierboven aangegeven er ook om andere redenen bent.
Heeft meerdere oorzaken, sommige landen hebben een iets lagerr btw en ook een stukje vraag en aanbod. In de VS zijn er een stuk meer oudere Datjejusts te koop dan in EU en dan zie je toch dat daardoor de verkoopprijs lager wordt. Zelf zal ik het ook laten opsturen ipv heen en weer vliegen voor een horloge maar icm een stedentrip is het geen gek idee.
Waarom niet vliegen? Tickets kosten bijna niets meer en je ziet eerst wat je koopt. Wellicht zelfs een paar aanbieders langsgaan en de beste prijs-kwaliteit aanschaffen. Succes.
Ik heb prima ervaringen met het laten opsturen van horloges van duitse chrono24 aanbieders. Moet wel zeggen dat dit altijd nieuwe horloges betrof die ik in Nederland al om de pols had gehad en dus wist hoe ze zaten en eruit zouden zien om de pols. Daarnaast nooit dure horloges laten opsturen, maar ik denk niet dat verschil maakt. Succes ermee.
Daarnaast altijd volledig ingevulde garantie kaarten erbij gekregen, dus dit zou geen probleem moeten geven als er iets met horloge aan de hand is.
Bedankt allen. Aangezien ik altijd zeer flexibel ben met werk lijkt het mij het leuk om een goedkope last minute ticket te kopen naar bijvoorbeeld Rome. Het horloge te kopen i.c.m. een goede pizza.
Of het dan prijstechnisch verstandiger t.o.v. opsturen is dan van iets minder belang.
Prijzen zijn opzich vrij gelijk naar mijn idee. Als je gaat kijken naar de afwijking van de horloges en daarbij rekening gaat houden met de kosten van een onderhoudsbeurtje, en of je het horloge met box en papers wilt of zonder. Je zou @Redwatches kunnen berichten voor een reduced, die had er een aantal