Ik zit vak verlekkerd naar de 1521 te kijken. Deze kost 830 euro en met mesh band 890 euro. Nu zie ik dat de meshband los 109 euro kost. Is de band die je bij het horloge geleverd krijgt dezelfde? Hij lijkt een wat fijnere mesh te hebben.
Graag hoor ik of iemand dit weet.
Ik heb geen Squale, vaak is een setprijs goedkoper dan een losse band erbij te kopen. Meestal hebbeb merken maar 1 soort mesh band.
Ja dat zou je denken maar op de foto ziet hij er toch anders uit.
Op dit plaatje is hij weer grover.
Naar mijn weten heeft Squale 2 mesh banden: een 20mm voor de 1521 modellen en een 22mm voor de Squale matic. Ik denk dus dat je goed zit wanneer je de 20mm koopt, omdat daar maar 1 versie van is.
Ik weet dit niet 100% zeker.
Ik heb een Squale mesh (20mm), maar die ziet er beduidend grover uit dan die op de 1521. Ik vermoed dat er dus verschillende soorten zijn. Als de website geen uitkomst biedt, zou ik het bij Awco even navragen.
Waar heb je die foto van die Squale 1521 uit je eerste post vandaan? Ik vermoed dat dat geen originele stock foto van Squale zelf is want naar mijn weten is er maar een mesh band die Squale levert bij zijn 1521 en dat is die grove shark mesh band.
Dit is idd de losse 20mm. Is niet polished maar mat. Deze heb ik een tijd geleden ook los besteld. Erg fijne band trouwens.
Dat idee heb ik ook. [quote=“fenderstrat, post:6, topic:99494”]
grove shark mesh band.
[/quote]
Echt grof shark mesh zou ik hem niet willen noemen. Hij is best verfijnd Een beetje een kruising tussen milanaise/dress mesh (a la Meistersinger) en shark mesh.
@malus65 knal er even een foto in als je wilt
De bovenste foto is dezelfde als de band die ik heb.
Thanks zier er toch beter uit dan de Stock foto van Squale.
Ja dat lijkt meer een vroege render.
Squale plaatst doorgaans waardeloze productfoto’s van prachtige producten. Erg jammer.
Iets anders: wie weet hoe die band moet worden ingekort, dus zo’n stukje eruit.
Hahaha, dat is niet precies wat ik bedoel😂
FF serieus. Er zitten volgens mij een soort schakeltjes met pennen in.