Vraag voor mijn maat: Dagelijks horloge 300,-

Hallooootjes…

Mijn maatje zoekt een mooie klok
Voor dagelijks gebruik en wilt zijn Grapperhaus Euro’s (is agent) hier graag voor gebruiken… goeie 300,-. Heeft verder niks met horloges.

G-shock valt af… vind hij niks. Hij wilt hem zowel thuis als op het werk dragen.

Laten we hem wat wijzer maken met jullie inbreng!

6 likes

Victorinox Inox, onverwoestbaar en ook nog om aan te gluren

24 likes

Die van daffie in het blauwe deel is een prima alleskunner (ikkrijghierniksvoorvandaffie) :wink:

En er staan waarschijnlijk nog vele leuke tijdsaanduiders in datzelfde blauwe deel.

En jouw maat wordt van harte bedankt voor zijn inzet dit jaar, i tip my hat.

8 likes

Knaller deze :+1::ok_hand:

1 like

@anon12406429EV ik haak aan op wat @Cal219 zegt vwb de inzet van jouw maat en zijn collega’s. Geweldig werk! :ok_hand:

Ik wil je daarom mijn Steinhart Ocean One ceramic aanbieden voor het mooie afgeronde Grappenhaus bedrag van eur 300.

En eventuele verzendkosten neem ik voor mijn rekening. :+1:

44 likes

De Victorinox INOX is inderdaad een hele goede optie, maar ik ben enigzins bevooroordeeld :wink:

3 likes

Heeft die verder nog voorkeuren of was dat het?

Wat een kanon is dat zeg

Quartz of automaat?

1 like

Eens even zien.
Crownguard
Schroefkroon
Kwarts
Solar powered
10-20 bar WR
Veel lumen voor de nachtdienst
Dag datum voor de pv’en
Seiko of Citizen dus.

Voor iemand die niet veel met horloges heeft, zou ik altijd voor quartz gaan. :thinking:

3 likes

Ik ook. Maar assumption…

1 like

5 likes

Voor een niet horloge liefhebber zou ik wel neigen naar een nieuw horloge. Je kan vast mooie horloges vinden bij Seiko, Citizen of Timex voor dit geld!

1 like

Ik vind dit wel een mooi politiehorloge:


Slechts € 15,00!

2 likes

Mooie Seiko zou ik kiezen.

Een hamilton voor in “het field” :sunglasses:

10 likes

Mini turtle?

7 likes

Niet voor 300 :sunglasses:

Ja, straks zien de boefjes m aan voor en Rolex en wordt ie als agent nog beroofd. :joy:

3 likes

Wat een super leuk voorstel! Ik zal het even aan hem voorleggen, maar hijnis beetje huiverig (vanuit zijn werk) naar alles wat met een R begint of er op lijkt😊… weet ik.

1 like