Vraag

Voor op de vroege zondagavond: hoofdconducteur zoekt… Breitling, of… Breitling zoekt … hoofdconducteur

Nooit geweten dat de NS zo goed betaalde, of is dat alleen bij hoofdconducteurs met Breitling?

1 like

Ook met een laag salaris kan je sparen, kwestie van prioriteiten stellen.

1 like

Dat kan je zo allemaal niet weten, zonder de persoon te kennen…

• een handeltje naast zijn baan misschien?
  • een prijs gewonnen, gift ontvangen?
  • een partner met een goed inkomen? :relaxed:
1 like

Als je goed leest staat er in zijn eerste post dat hij “naar tevredenheid” een deal heeft gesloten met een HC van de NS.

In een latere post geeft hij aan dat hij geen openbaar debat wil voeren maar dat hij graag in contact komt zodat zij er samen les uit kunnen trekken.

Mijn fantasie gaat niet zover als die van jou, maar ik lees dit toch als iets dat niet helemaal goed is gegaan. Prima dat jij het anders leest, maar leg mij aub niets in de mond.

Punt 1, niet waarschijnlijk als de TS nog lessen wil trekken
Punt 2, idem
Punt 3, idem

Naar aanleiding van de openingspost hadden deze punten overigens prima gekund, maar nu niet meer.
Meer waarschijnlijk is dat TS het horloge na twee jaar eens wegbracht voor een service waar bepaalde zaken aan het licht kwamen

Maar wederom een misschien scenario, dus de conclusie van @M035 blijft staan om het over te laten aan de TS.

1 like

Hey, dat dacht ik nou ook, maar in dat geval vermoed ik dat de hc zich niet uit zijn treintje laat lokken…

1 like

Dat doen anderen wel voor jou :smile:

5 likes

Hahaha… ja, dat doen we aardig goed, als ik het zo teruglees! :grin: :laughing:

1 like

Beste mensen, hartelijk dank voor de geboden mogelijkheid om iemand te zoeken die ik kwijt was. het is overigens gelukt en de discussie gaat nu tussen ons beiden en ik denk niet dat anderen daar nog een bijdrage aan kunnen leveren, kortom ik zou mij schamen om nog langer van uw ongetwijfelde kostbare tijd in beslag te nemen. u hebt mij geweldig geholpen, het doel in bereikt.

even iets anders, los van deze zaak,ik ben nu toch aan het schrijven is het een idee om een topic te starten, met als doel informatie te geven, aan de hand van ervaringen, foto’s ed aangaande imitatie uurwerken? bv, echt of nep hol of bol, of verzin maar wat.
ik weet het, we likken liever onze wonden, maar voorkomen is beter dan genezen en zelfs de meest ervaren liefhebben moet tegenwoordig van goede huize komen om het te kunnen zien. en ook papieren en dozen zijn tegenwoordig simpel te kopiëren. ik weet wat voor broeisels in het conspiratieve brein ontstaan bij het lezen van dit bericht.maar het gaat mij echt om het gros van de echte liefhebbers, die we hiermee een hand en een voet kunnen zijn in deze ondoorzichtige wereld
vr.gr. jan

3 likes

Ik ben blij dat u de betreffende persoon terug hebt kunnen vinden! Nu hoop ik voor u dat u er met hem uitkomt. Veel succes! :slight_smile:

1 like

Dan toch een misschien scenario wat met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is gededuceerd blijkende het gevonden imitatie uurwerk.
Oftewel, mogen we nu wel conclusies gaan trekken? :wink:

Nu we het over hebben gelaten aan TS en deze duidelijkheid heeft verschaft wel. :smile::+1:

1 like

Ik heb inderdaad duidelijkheid gekregen, het heeft niets te maken met imitatie, zoals ik heb aangegeven. Het is aardig om te lezen hoe mensen denken, het scherpt de geest.
Ik heb overigens nog geen antwoord gekregen op mijn vraag, ik denk dat al de positieve energie van velen van ons daarin gestoken zou kunnen worden.