Vraag

Ongeveer twee jaar geleden heb ik mijn breitling b1 geruild met een breitling superocean abyss, met rode inleg.
Het medeforumlid, hoofdconducteur bij de ns en ik spraken op het station in Zwolle af, waar naar allebei tevredenheid de ruil plaatsvond. De naam ben ik kwijt. Als je dit leest, kun je dan aub contact met mij opnemen, via dit medium??
Vr.gr. jan

Heb je vraag maar naar “gezocht” gezet maar weet eigenlijk niet of het daar op zijn plaats is :smiley:

Sorry, verkeerde afdeling, moet naar de afdeling ervaring met verkopers, hoe krijg ik het daar?

Gedaan :+1:, maar weet ook niet of het daar op zijn plaats is :smile:

Ik heb het voor je aangepast. :blush:

Pffffff
Bedankt

Bedoel je Paul?

Van ruilen alsnog het huilen gekomen? :slight_smile:

Ik zou de titel aanpassen naar " Gezocht hoofdconducteur NS" dat trekt de aandacht wel :smile::+1:

2 likes

Ik heb geen behoefte om een openbaar debat te voeren, maar als hij alsnog zou kunnen reageren, dan zouden we daar samen wat lessen uit kunnen trekken

Naar tevredenheid twee jaar geleden een deal gedaan, en er nu nog les uit willen trekken? Damn.

Paul Dillewaard en Maurice Rutten (nee, niet van Aramar, dat is zijn vrouw) zijn HC

1 like

Waar heb je het over?

1 like

Heeft u het tegen mij?

Ik ben eigenlijk ook best benieuwd naar wat/ wie je bedoelt.

Ja

Wat wil je weten?

TS zoekt iemand en ik kan jou reactie totaal niet plaatsen. Misschien is ik iets?

1 like

Denk het.

Ik ken twee Hoofdconducteurs (HC). Paul Dillewaard van XAM watches en Maurice Rutten. Misschien heeft de OP er iets aan.

1 like

Het gaat meer om dit, je trekt een conclusie uit een topic waar je alles bij kunt denken maar niet noodzakelijk is.

• Misschien vond de TS het zo gezellig dat hij nogmaals een kopje koffie met de verkoper wil drinken
  • Misschien wil hij het horloge verkopen en zou hij nog schakels krijgen van de verkoper
  • Misschien wil hij zijn foto’s gebruiken

Allemaal misschien scenario’s, dus laat het aan de TS :slight_smile:

3 likes

Dit dus. Dacht, ik besteed er maar geen aandacht meer aan :speak_no_evil: