onlangs op een rommelmarkt een automaatje op de kop getikt,
zie link, volgens mij een nepperd, maar wel met een automatisch
uurwerk dat door de zichtbodem te bekijken is en vrolijk tikt.
Is de kwaliteit van dit horloge te vergelijken met bijv. de Seiko 5?
Wat betreft het uurwerk: Dat hangt erg af van welk type automaat. Meestal zit er het allergoedkoopste type in, en is een Seiko uurwerk vele malen beter. Soms zit er ook een redelijk uurwerk in, maar dan zou je een foto moeten plaatsen van het uurwerk.
Zo die is echt nep en nog slecht nep ook. Dit model bestaat niet eens van Tag Heuer. Heeft iets weg van een Citizen duiker. Kan je geen foto posten van de glazen achterkant. Het uurwerk ging het toch eigenlijk om?
Het lijkt wel of ze een stuk of wat horlogeonderdelen van verschillende merken inelkaar hebben gesleuteld en toevallig nog een Tag Heur merkje hadden liggen.
Zo die is echt nep en nog slecht nep ook. Dit
model bestaat niet eens van Tag Heuer. Heeft iets
weg van een Citizen duiker. Kan je geen foto
posten van de glazen achterkant. Het uurwerk ging
het toch eigenlijk om?
Ik ken zeer weinig van Tag Heuer, maar “nep” was ook het eerste wat bij me opkwam toen ik deze foto zag. Sommige horloges stralen het gewoon uit.
Die euro (1) was het wel waard, daar krijg je niet eens een krant of een kop koffie voor, laat staan een horloge dat nog steeds vrolijk tikt en correct de tijd aangeeft.
Het is een wonderbaarlijk horloge! Zeker namaak maar werkt die datumwijzer??? Ik heb 'm namelijk nog nooit tegen de klok in zien gaan… En de tweede tijdzone en de kleine seconde, doe die het?