Ik had een horloge besteld maar ik wacht al vanaf mei. En ik hoor dat het nog langer gaat duren dus…opzoek naar een andere optie. Mijn oog is gevallen op een Tudor Black Bay pro.Maar ik heb het idee dat hier ook niet aan te komen is?! Klopt dat ? Ik dacht dat Rolex die ellende had van wachtlijsten.Graag jullie reacties.
Alvast bedankt
Tudor is zeker te doen. Zal je niet lang op moeten wachten of je krijgt ze zelfs direct mee.
Toch benieuwd waar je op zit te wachten. En hoe lang zou je nog moeten wachten?
Zat te wachten op een Omega Speedmaster Orbis
Nou de black Bay chrono halfjaar.en blackbay 58 ook.Dus daarom dacht ik dit zal ook lastig worden.
Een half jaar? Hier in BE liggen ze gewoon in de vitrine…
Kende dat model zo even niet, na een korte zoektocht, kwam ik er echter wel achter dat Tensen Juweliers in Antwerpen 'm op voorraad zou moeten hebben.
Het is een kwestie van geluk.
Mn21. Geleverd op 17 november 2021. 2 dagen na de introductie.
De pro heeft inmiddels ook een wachtlijst. Zeker op staal. Maar wel een cool horloge.
Pro op staal heeft een wachtlijst , ik sta er al 4 maanden op .
Ik loop regelmatig even langs AD’s om even te kijken en heb beide horloges echt al meerdere keren gewoon in de vitrine zien liggen. Met een beetje speurwerk moet dat goed te doen zijn.
Nog niet zien liggen. Maar die is ook nog relatief nieuw. Bij Tudor zie je steeds dat de nieuwe modellen in de beginfase lastig zijn te vinden en na een tijdje gewoon in de vitrines liggen.
Kijk in het blauw, ik heb een blauwe bb58 te koop!
In veel landen staan tegenwoordig bordjes bij de horloges met een tekst dat ze voor de “ show” zijn maar niet te koop.
Wou ik ook zeggen… in de vitrine betekend niet op voorraad en beschickbaar!!
Op marktplaats staat momenteel een nieuwe Pro op staal die voor listprijs weg kan; ongedragen. (Nee ik heb geen connecties met de verkoper of voordeel ergens bij).
Gaaf model, is het wachten wel waard (ook al is het vervelend).
Klinkt bijna, te goed om waar te zijn toch?
Voor Rolex is dat bekend maar is dit inmiddels ook al zo bij Tudor? Exhibition only bordjes zijn mij daar nooit opgevallen.
Hoezo ? Worden redelijk goed uitgeleverd hoor
Ik dacht dat er nog een aantal hier op HF op de wachtlijst staan. Ik had niet het idee dat er heel veel worden uitgeleverd.
En hoezo voor list? Ik zie hem staan voor 4500.