Vraag?

Ik wil graag een duikers horloge kopen, quarts of automaat 10 Atm en saffierglas.
Heb niet zoveel geld, dus wie heeft een tip voor een goedkoop goed horloge.
Mag eventueel ook 2e hands.

Dit soort http://wereldhorloges.nl/wereld_details/2701 trekt mij het meest.
Hij heeft weliswaar geen saffierglas, maar verder is alles goed.
Of is het merk J.Spring ook een “plakmerk”

Alvast bedankt,
Bas.

Tja kijk eens op het verkoopgedeelte. Ik heb deze voor je. Nieuw voor een tweedehans prijs. En een echte duiker voor 90 euro inclusief verzending. http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,103235

Dank je Dreski.

Het is absoluut wel mijn model en uiterlijk.
Maar ik heb iets tegen het merk, sorry!

Heb je geen andere?
Met mijn 3 belangrijke “eisen”?

  • Duikers horloge.
  • 10 Atm of meer.
  • Saffierglas.

Ik heb zelf geen ervaring met J. Springs, maar gebruik de zoekfunctie eens. Geef Springs in als zoekterm en vink ‘alle datums’ aan.
Lijkt me geen slechte koop, maar ik denk dat je met de Citizen van Dreski iets meer waar voor je geld krijgt.
Saffierglas zal niet lukken voor 100 euro. Bij Seiko krijg je hardlex glas. Dat is mineraalglas met een extra geharde laag. Iets meer krasbestendig dan gewoon mineraalglas.

J. Spring is een Seiko. Die jij mooi vindt lijkt enorm op de Orient Mako, en dat is 51% Seiko :wink:

Voor de saffier-wens kun je natuurlijk ook naderhand shoppen.
Ik heb zelf de skx033 en 031 die met hardlex zijn, maar waar ik saffier in kan plaatsen. Alleen ben je dan niet voor 100 euro geholpen.

Een duiker met saffier is sowieso niet eenvoudig te vinden, want die worden “normaal” niet met saffier uitgerust. Saffier schijnt eerder te barsten dan mineraal, dus er wordt meestal voor het meer krasgevoelige mineraal gekozen door de fabrikanten.

Bass One Schreef:

Dank je Dreski.

Het is absoluut wel mijn model en uiterlijk.
Maar ik heb iets tegen het merk, sorry!

Heb je geen andere?
Met mijn 3 belangrijke “eisen”?

  • Duikers horloge.
  • 10 Atm of meer.