Als ik een zoekterm indruk op ebay wordt in mijn app van ebay niet alles getoond… bv producten uit india, Rusland en dergelijke worden niet getoond… als ik via een gewone browser (op mijn telefoon) opzoek schakelt hij automatisch over naar de app.
Ik heb in het verleden een hmt gekocht in india en volgens de app heeft feze verkoper niets meer te koop maar via contact met de verkoper beweert deze van wel… raar allemaal.
Iemand een idee hoe dit op te lossen valt?
Afhankelijk van welke landinstelling je binnen de Ebay app instelt krijg je verschillende resultaten te zien.
Je kan via andere landen proberen welke de meest geschikte resultaten voor je toont.
Ik gebruik zelf Ebay Duitsland, maar die filtert bijv een deel van de USA resultaten eruit.
Je kan ook kijken naar een app als Geoship, die zoekt over alle Ebay sites heb ik van horen zeggen.
Even afgezien van een nare bijsmaak bij het woord/land India; ik heb dit ook wel vaak op mijn laptop. Hij geeft een x-aantal resultaten maar laat er minder zien. Op mijn mobiel krijg ik wel alles, ook als ik europa of wereldwijd selecteer. Wat het verschil op de laptop veroorzaakt ben ik nog niet achter.