Vraagje... (nep)

Vandaar de vraag toch chef

1 like

Plaats de woorden maar in mijn mond, weet ik veel of iwc ergens ooit wel betaalbare modellen gemaakt heeft💀

Gewoon meneer is voldoende, chef is wat teveel eer.

1 like

Nouja, in principe staan ze allemaal off-centre dus dat maakt het wel weer consistent verkeerd😂

Als je zoekt op IWC GST ALARM, kom je bij een witte wijzerplaat alleen goudkleurige indices tegen. En een blauwe secondewijzer.

Túúúuúúluk

IWC = Ik Wil Commodoor

Ah, toch een wekker dus. :grinning:

@Coinoperator en @munkel zullen we er maar gewoon wishful thinking van maken dan?

En een plaatje foor de sfeer van een echte:

4 likes

Ik bedoelde 't meer in de zin van “das toch zo’n goedkoop merk” (NOT)

edit
Dies mooi

1 like

Ingenieur ja, we hebben 't immers over IWC

Hier ga je wel heel kort door de bocht… Sommige mensen weten gewoon niet wat ze verkopen.

Ja dat gebeurt ook maar dat is superzeldzaam, zo zeldzaam tussen de neppe rotzooi dat 't verwaarloosbaar is.

zelf wel eens een flipperkast met een waarde van (toen) 5000 gulden ergens opgehaald voor een fles Dimple, of ik het in de wegstaande monsterlijke grote rotding alsjeblieft wilde weghalen want hij wist zelf bijgod niet hoe zo’n ding te verplaatsen was.

2 likes

Een titanium versie zou et zo uitzien

:rofl:
Dat heb ik ook eens meegemaakt. Ik kon voor 100 euro een pooltafel kopen, zelf ophalen. Zag er keurig uit en is natuurlijk een veelvoud waard. Helaas stond de tafel in een ondergrondse verdieping, geen lift en het ding was 254cm X 127cm en een kleine 350 kilo zwaar. Het bleef een koopje maar ik heb nog nooit zo hard moeten werken voor mijn geld.

3 likes

Mooi he,
ik heb 't ding trouwens nog altijd.
Gesigneerd inmiddels door de bandleden van Golden Earring.

3 likes

Nog vergeten. Dit topic had TS ook kunnen vinden…

1 like