Vraagje... (nep)

Hi,

Ik ben pas erg nieuw in deze wereld en ben opzoek naar een nieuwe beater… ik ben deze op MP tegen gekomen. Ik ken het merk IWC, maar als een merk dat hoogwaardige horloges met een aardige prijskaartje maakt.

Nu is de vraag of iemand wat van dit horloge weet en vooral de prijs… hij staat er voor €150 op. Hoor het graag


3 likes

Ik weet niks van dit horloge of de prijs
Maar een IWC voor 150eu is per definitie fake.

Als je een heel oud vintage brakkie hebt, is het al meer dan dat waard

5 likes

Lekker nep deze :wink:
Even googelen naar IWC en alles wordt duidelijk

2 likes

Staan die cijfers en indices nu echt slechter uitgelijnd dan een bataljon Russische ex-bajesklanten-nu-soldaten na een liter vodka elk?

15 likes

Ik heb mijn antwoord… bedankt haha

1 like

Al staan ze wel consequent onder het eerste of tweede cijfer.
Blijft vreselijk…

2 likes

Hmm volgens mij is dat een draaibare bezel via de 2e kroon, of zit ik er nu naast?

1 like

denk idd dat je gelijk hebt, dat dat door de draaibare bezel komt.

Zou kunnen, maar dan staan de binnenste (fixed want datumvenster) ook nog altijd slecht uitgelijnd tov de kast :sweat_smile:

1 like

Staat T SWISS MADE T op de bezel, tritium wijzers zien er nog goed uit :grin:

Je geeft zelf al het antwoord, dat kan toch helemaal niet.

1 like

Aansluitende titel wel :joy:

Zo? :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy:

Dat inderdaad, net als een echte. Maar verder; wat moet het zijn? Een GMT met afgebroken ‘pijl’? Een wekker? Ik kan die vierde wijzer niet plaatsen.

Dussss… :thinking:

1 like

Niet liegen maat, je wil gewoon voor een dubbeltje op de eerste rij zitten en hoopte dat dit horloge je honger naar een duur horloge voor een habbekrats zou stillen.

Als je een beater zoekt, dan zoek je op g shock op marktplaats.

11 likes

Een topic geopend met meer dan 50 reacties en goede ideeën, en dan hiermee aan komen kakken. Allemachtig.

5 likes

Les één: als het te mooi klinkt om waar te zijn is het dat waarschijnlijk ook.

2 likes

Het is pas Donderdag :see_no_evil:

2 likes

Les twee: ngeer les één. Mensen leren door zelf fouten te maken :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes