Vraagje over dames Seiko diver

Nu heb ik ooit een oude Seiko gekregen om aan te hobbyen.
Maar ik heb er eigenlijk geen tijd voor.

Hij loopt niet meer, maar wijzers zijn nog wel te verzetten. Ik weet bijna zeker dat het echt iets kleins is.
Glas zitten wel genoeg krassen op en ook de indexen zijn wat van hun glans verloren. De kast is echter nog in goede staat.
Het originele boekje zit er zelfs nog bij.

Het is ook een dameshorloge, als het een heren was geweest had ik hem al laten opknappen.

Is dit nu nog iets waard of niet, of is het puur leuk voor de hobbyist.

Het is deze alleen dan met een zwarte plaat

Mocht je er vanaf willen… Yaffle verzamelt alle duikers! :smiley:
De waarde van dit type seiko’s is uiteraard minder als de waarde van de meer verzamelwaardige seiko duikers. Eigenlijk onterecht, want in kwaliteit verschilt het horloge niet van de heren-variant.
Voor een gemiddelde waarde bepaling, kijk op ebay naar de afgelopen aanbiedingen, en zoek dan op het 8 cijferige nummer op de achterkant van de kast (xxxx-xxxx, kalibernummer, kastnummer).

Yaffle

Ik denk dat ik er zelf niet veel mee ga doen.
Dus als ik jou ermee blij kan maken, mag jij hem wel hebben hoor.

Dan is die prachtige lcd die ik van jou heb gehad ook weer enigzins vereffend :wink:
Je hebt toch ook nog een mooie Tissot of niet :wink:
Je komt toevallig niet naar de meeting of wel

Ik probeer nog wel te komen, maar ben bang dat dat niet gaat lukken. Helaas. Had echt graag gewild, maar er stond al heel lang wat anders op het program…
En die tissot is er nog, u bent de eerste :smiley:

Yaffle

Stuur je adres even naar tomkoerts@NOSPAMgmail.com (ja het is zelfs nodig bij Gmail)

En ik stuur de Seiko naar je op.

Groetjes Tom

Done. Alvast bedankt!
Yaffle

Dat is een hele leuke, Tom/Yaffle :D:D