Vraagje over de g shock: GWR B1000

Hey allemaal,

Ik heb even de vraag of de bezel van deze horloge sterk genoeg is? Ik weet dat Carbon stevig en slijtvast is, maar om één of andere reden spookt het in mijn achterhoofd dat dit zou kunnen breken of ernstig beschadigd worden!

Ik werk wel in de metaal industrie, regelmatig kan ik wel botsen tegen een frame, chassis of zelf massief metalen uitrusting…

Maak ik mij teveel zorgen? De GWR B1000 is een favoriet horloge geworden van mij!

Ik heb al zitten zoeken naar een metalen of dergelijke bezel gemaakt voor dit model maar nog niets gevonden… moesten jullie iets weten laat maar wat horen :star_struck:

Alvast bedankt voor het lezen!

Groetjes

ja, het is een G-shock

ja, het is een G-shock

3 likes

Als er iets tegen bestand is is het wel een G-shock!
Denk dat het wel goed zit.

1 like

heb je hem al in bezit? Zo nee, bij teveel zorgen zou ik een voordeliger exemplaar uitkiezen. :wink:
Dit is best een prijzige G-shock, dan snap ik je zorg wel.

1 like

Inderdaad het is een g shock, ik ben meer bezorgd over het materiaal… moest ik kunnen ik zou een metalen of titanium bezel erop plaatsen.

Dan ben ik af van die gedachte dat hij stuk kan gaan :joy: ligt zowiezo aan mij maar kan er niet aan doen haha…

Ja hij is al in mijn bezit :+1: overgekocht van een super tof mede lid hier :star_struck:

Alles kan kapot, natuurlijk ook deze g-shock. Je kan eigenlijk 3 dingen doen;

1. Dragen en het risico accepteren
  2. Thuis leggen en het risico niet accepteren
  3. Je g-shock nog extra beschermen met bull-bars/siliconen beschermhoezen (en dan loop je nog steeds risico)

Succes!

1 like

Bedankt voor de feedback allemaal👍

Als iemand van jullie ooit een metalen bezel vinden voor deze g shock laat maar weten hè :nerd_face: