Vraagje over Marcello C

Wie kan mijn ists meer vertellen over het merk Marcello C!! hebben we het hier over een plak merk? of over een mua niet verkeert merk?

Ik hoor graag van jullie,

Groetjes

Roger

Marcello C is zeker geen plakmerk.

Prijs/kwaliteit schijnt heel goed te zijn.

De stalen banden zijn een klasse apart en andere veel duurdere merken zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Zoals onlangs nog aangehaald alhier.

In de VS schijnen ze erg gewild te zijn.

Sommige types lijken natuurlijk wel op andere bekende merken, maar dat is bij veel merken toch wel het geval.

Vindt alleen de naam niet zo geweldig…marsellosee…lijkt wat veel op een of ander glad, modieus merkje. Voor mij was MC of MarC genoeg geweest en daarom heb ik er nog geen. Met prijzen en specificaties van de horloges is helemaal niets mis, overigens komt er een prijsverhoging aan.

Dag Roger,

MarcelloC is zeker geen plakmerk. Ik heb de Nettuno2 (die een paar jaar geleden in Duitsland de Goldene Unruh heeft gewonnen voor de beste prijs/kwaliteit verhouding) en ben daar erg tevreden over. ETA 2824 uurwerk en een fantastsche band met geschroefde schakels. Daarnaast is de Trident een model dat zeker op mijn wensenlijstje staat.

En over de naam valt te twisten. Ik vind het wel leuk dat de merknaam een verbastering is van mijn naam ;o)

Groet,
Marcel

Ik heb ook een Nettuno 3 die ik met veel plezier draag, prima horloge, uitstekende prijs/kwaliteit-verhouden. Ik ben het helaas wel met Lucien eens, de naam MarcelloC klinkt een beetje fout, zeg maar cheesie… Vreemd genoeg wend dat niet, en stoor ik mij daar wel een heel klein beetje aan…

Vind het zeker een topmerk worden. Materialen en uurwerken die gebruikt worden zijn erg mooi en degelijk. Tegenstanders zouden eigenlijk eens de Klassik Chronograph met Valjoux 7750 en saffierglas moeten bekijken. Was erg benieuwd hoe het merk Marcello C was en ben dan ook laatst naar dit model gaan kijken met open achterkant en erg mooie lederen band, indrukwekkend voor een prijs van 998 euro.

Snap ook nooit zo goed wat de motivatie van de tegenstanders is naast dat sommige modellen een klein beetje op andere merken lijken.
Vind dat je het een beetje als Zeno kan vergelijken, waar iedereen wel enthousiast over is. Zeno heeft anders ook veel namaak en worden een stuk minder goede materialen gebruikt.

Ik heb een Nettuno 3 en een Tridente Ltd. Ik vind het super horloges! Zeker voor het geld.

Mvg Dennis.