$$sinds een half jaar heb ik dit horloge in bezit,
nu vraag ik me een aantal dingen af;
kent iemand dit klokje(pulsar)
hoe noem je dit model?
zal binnenkort ook even een duidelijker foto maken
en het nummer noteren
Dit is een zodanig “normaal” horloge, dat het niet een echte naam zal hebben (zoals de Heuer Monaco, De Moonwatch etc.).
Maar misschien bedoel je de kastvorm? Da’s volgens mij een soort tonneau. “Echt” tonneau is meestal wel smaller en minder “rond” aan de zijkanten.
Hopelijk kun je hier iets mee!
…en het is een chronograaf (ingebouwde stopwatch)
bedankt voor het reageren! ik bedoelde idd de vorm maar ik was ook benieuwd of er nog meer mensen zijn die dit klokje in bezit hebben?
wat ik een beetje vreemd vind is dat er in het klokje aan de voorkant het nummer 7t62-b164 r 2 staat ,terwijl aan de achterkant 7t62-xo96 staat
b164r 2 = wijzerplaat nummer
xo96 = kastnummer
7t62 = uurwerk (chrono met alarm)
Guy, gaat dit over keukentegels of over horloges?
Hahaha, heerlijk subtiel, maar ik zie de foto’s ook niet echt goed. Was al bang dat het tijd werd voor een nieuwe bril!
Het gezicht past bij dit klokje. en de foto’s…
rockstar Schreef:

@robbie409 bedankt snap ik dat ook weer!(tu)
de andere ook bedankt ,in ieder geval voor de aandacht ,ok de foto’s zijn naatje,
maar ik heb nu eenmaal een huis tuin en keuken camara evenals mijn horloges!
alleen die ene van mijn gezicht en dat klokje die snap ik niet! :S
het enige waar ik het eigenlijk voor vroeg was , omdat er over dit horloge niets op internet staat,terwijl dat van mijn andere klokjes wel zo is!
greetz
ik moet elke keer aan olaf mol denken 
rockstar Schreef:
nu snap ik het helemaal niet meer:(
schmeink Schreef:
ik moet elke keer aan olaf mol denken
haha… ben jij telepathisch?
FF SERIEUS (als dat kan hier:))is dit klokje echt te min voor hier?
want dan ga ik me er niet aan wagen om m’n andere horloge’s voor te stellen!
doei
niks is te min, behalve neppers
alleen waren de foto’s dermate slecht dat er niks aan te zien viel 
bovendien zal het weer hebben meegespeeld
kom maar met je foto’s (tu)
Natuurlijk niet, er komt hier van alles voorbij!
rockstar Schreef:
Goh, gaan we nu ook op dit bastion van beschaving voortaan zo met elkaar om? Jammer.
(td)
Waar is je baard???
En jouw horloge`s zijn nooit te min voor ons…alleen de neptroep hebben ze hier een schurft aan…
Laat maar gerust zien…trouwens die pulsar chrono tonneau is ook best leuk.
beardedjohnie, welkom. Probeer je foto’s eens met veel licht te maken, maar zonder direct zonlicht op het horloge, en laat je camera ergens op steunen. Verder is er niks mis met je Pulsar, en ook niet met je andere klokjes zolang het geen fakes zijn.
en druk op het “tulpje” knopje. Dat zorgt ervoor dat je dichtbij ook scherpe foto’s maakt.
Welkom Johnie. We zijn hier niet zo gewend aan foto’s van/met gezichten. Ik ben nu wel benieuwd naar de knappe gezichten van de 3 grappenmakers eerder in de post, maar dat is verder Off Topic.
Oefen even met fotograferen en dan ben ik erg benieuwd naar je andere horloges.
Welkom en schaam je niet voor je Pulsar. Ik heb er ook één die al 20 jaar trouw dienst doet. Bovendien is hij zeer mooi. Pulsar heeft momenteel hele mooie modellen in de collectie voor een aangename prijs. Ik bezit ook horloges van de zogenaamde A merken maar mijn Pulsar is mij zeer lief. En wie het kleine niet eert…