Ik had een vraagje over een nato strap ik heb horloges op staal leer rubber.
Nu is mijn vraag draagt zo een nato strap lekker, had zo een zulu oranje stap gezien dacht leuk voor een monster of een bronze op de tw steel of zwart op de sinn u1
wilco
Ik had een vraagje over een nato strap ik heb horloges op staal leer rubber.
Nu is mijn vraag draagt zo een nato strap lekker, had zo een zulu oranje stap gezien dacht leuk voor een monster of een bronze op de tw steel of zwart op de sinn u1
wilco
De een wel de ander niet. Ik zou zeggen probeer het eens een keer.
Ik vind het helemaal niets, na een paar uur een nato om de pols had ik er al genoeg van
Vond het er niet mooi uitzien en lijkt zo…goedkoop.
Sorry Nato-Freaks 
Ikdraag ze regelmatig en met plezier.

hans
Ik vind een nato eigenlijk alleen mooi op een horloge met military look of roots.
moet in elk geval een zwarte wijzerplaat hebben.
draagt verder wel fijn, erg licht.
-Marc
Er is m.i. nogal verschil tussen een Nato en een Zulu. Een Nato is dunner en soepeler. Als gevolg dat een zwaar en groot horloge er nogal aan kan ‘zwabberen’.
Een Zulu is veel steviger, maar ook stugger. Vooral de 22mm oogt nogal massief. Persoonlijk vind ik de 20mm Zulu (of de S-strap van Yaffle, die met het kleurtje!) de fijnste.
Er is ook een serie Zulu’s met 5 ringen. Als Nato dus. Die vind ik persoonlijk te stug. Vooral de afstand tussen de ringen waartussen het horloge moet zitten vind ik te kort, zeker bij moderne, vrij grote horloges. Het zit allemaal te massief.
Maar goed, ieder zijn smaak en mening!
Menno
NATO’s zijn heerlijk, zeker 's zomers.
Na zwemmen/douchen zijn ze zo droog en je kunt ze na een paar dagen stinken gewoon in de wasmachine doen.
De zulu’s/yaffle’s vind ik persoonlijk wat minder. Deze zijn dikker en stugger.

Bedankt voor de info heren. Ik heb er 2 besteld dus als die straks in de koopjes hoek terecht komen weten jullie dat ik het niks vond.
grijs voor de sinn u1
leger groen voor de tw steel
en ik denk als die andere 2 goed zitten een oranje zulu voor met het voetballen op de seiko monster
Op die U1 staat een zwarte (22 mm) nato echt super cool!!!

Grijs lijkt me geen mooie combo, zeker niet omdat die kast al grijs is. Maar goed… wellicht verras je me. ;):)o
Gr. Roel
hoi roel ik heb bijna geen zwarte banden alleen de rubberen van de sinn vandaar een andere kleur leek me leuker rood bv maar die zag ik alleen in de 20mm maat zo ff snel
En een light dessert? Om het helemaal los te trekken van de kleuren van het horloge?
Krijg je zoiets:

Of zit hier iets voor je bij?

Gr. Roel
dat staat ook wel goed ja
Ik ben groot liefhebber van Zulu bandjes. Voelen zacht aan, gaan niet stinken zoals leer dat soms doet en plakt niet aan je huid zoals een rubberen bandje. En uiteraard,de wasmachine is geduldig. Die ronde ringen vind ik mooi passen bij een robuust horloge.

Let wel op, de bandjes zijn niet allemaal even dik. De effen Zulu/Divertec bandjes en de Yaffle Apollo zijn dikker dan het Bond bandje hierboven, ondanks dat ze dezelfde ringen hebben. Op het klokje op de bovenste foto past een normale Zulu of Apollo (met zo’n smal streepje) niet tussen de kast en de pushpins. De “flap” terug gevouwen door de ringen heen valt bij het Bond bandje of een regimental Divertec vlakker dan een effe bandje of een Yaffle Apollo. Op Gnomonwatches vind je nog meer bandjes. Crossweaved is dikker dan straighweaved.
De ringen van de NATO bandjes vind ik wat minder mooi van vorm. Te netjes. Zou ik mooi vinden op een Rolex, of een vintage Seamaster 300. Wat minder op een Seiko Monster of een Orsa.
Anyway, ze zien er misschien een beetje goedkoop uit (wie zegt dat een bandje er duur uit moet zien?) :+ , maar zijn wel heel erg praktisch en comfortabel. Makkelijk te wisselen dus als je wilt kun je elke dag een ander bandje aan je klokje doen.
het staat leuk maar vind het dragen nog niet top

En omdat het zaterdag zulk mooi weer was, een zomers bandje aangeregen: