Inmiddels ben ik aardig thuis in de diverse modellen en hun waarde, maar ik lees nooit iets over de seiko Messagewatch, ik kan er eentje kopen compleet met box papieren etc. maar is het de moeite waard vraag ik me af.
Ik weet dat de dienst niet meer in gebruik is. graag jullie mening en ervaring, Nog nooit eentje in levende lijve gezien, wel de foto s natuurlijk. wat is de diameter bv.
is er verschil in waarde tussen de vergulde en de verchroomde?
wauw…jeugd sentiment (tu)
weet je er meer van? ik hoor het graag dus…
niet veel, heb hem ooit eens gehad toen de dienst wel werkte
reuze interessant toen 
ok , heb je een idee van de waarde nu voor een mooie?
Ik heb een vergulde (laatste) versie van de messagewatch, is nog als nieuw maar je kunt geen berichten meer ontvangen toch wel jammer. Het horloge werkt nu als een gewoon kwarts horloge en loopt heel nauwkeurig. Ook zit er verlichting op, en op het display worden de cijfers en letters in matrix weergegeven zo heet dat toch?
En het is een Seiko dus met de kwaliteit zit het wel goed…(tu)
die bedoel ik, wat zou je ervoor geven?
en wat is de diameter, draag je hem ook?
De diameter is 40 mm, ik draag hem nooit dus het wordt een echt verzamelstuk. Ja wat je er voor kunt geven…€150,-?? Nieuw waren ze dacht ik rond de 600,- gulden. Misschien dat een echte Seiko expert je verder kan helpen.
Ik heb er diverse modellen van gekocht via e-bay en mp. Nooit meer betaald dan 25,- euro incl. gebr.aanw. en het handige opbergblik. Lopen ontzettend nauwkeurig. Ik weet dat er ontzettend veel modellen zijn en hier en daar heb ik wel wat info gevonden via Google.
succes
rombo
ok, ik begrijp dat ze dus eigenlijk niet veel waard zijn, ook de vergulde niet? Die zien er toch mooier uit dan de plastic uitvoering of heb ik dat mis, heb jij zo eentje ook?