Hallo, ik zoek een mooi horloge met gouden kleur. Kwam dit horloge van Tommy Hilfiger tegen. Ben benieuwd of iemand ervaring heeft met tommy of met dit type horloge. Ben zelf totaal geen horloge kenner ga gewoon op het uiterlijk af. Maar wil geen troep kopen. Alvast bedankt.
Type horloge: Tommy Hilfiger George TH1791214 - Horloge - Staal - Zilverkleurig - 44 mm
Persoonlijk zou ik dan voor een Oriënt Bambino gaan! Mooi automatisch uurwerk en betere afwerking voor ongeveer dezelfde prijs! Maar heb je tenminste geen quartz en plak merk… Zoiets bijvoorbeeld:
Al dit soort mode merken betaal je voor het merk en het zgn design.
Kwaliteit moet je niet verwachten. Meestal een klein gammel Chinees uurwerkje onder de kap.
Mijn ervaring is dat een horloge van een modeketen (zoals Tommy Hilfiger) niet stuk is te krijgen. Is het the real deal in die zin dat het meedoet in de horlogewereld? Nee, maar dat is in het echte leven allemaal niet zo erg.
Bedankt voor je berichtje. Zelf maakt het mij inderdaad niet veel uit als hij maar lekker lang mee gaat en het lang genoeg blijft doen. Dat moet volgens jou dus wel goed komen.
Dank voor je berichtje. Ik verdiep mij normaal gesproken nooit echt in horloges maar aangezien mijn vorige horloge van lacoste het na 6 maanden al begaf wil ik nu niet haasten met mijn keuze.
De kast is goed afgewerkt, het uurwerk zit geen batterij in, de wijzerplaat is schitterend, opgelegde uurmarkeringen en een gerespecteerd horloge merk.
Over welk horloge gaat dit? De Bambino’s zijn 42mm… Maar met 16,5cm misschien wat aan de grote kant… Maar sowieso zou ik een horloge passen, want pols maat alleen zegt niks.
Wat ga je er mee doen, 24 uur per dag dragen of alleen in het weekend?
Is het niet erg als je zo nu en dan gelijk moet zetten, regelmatig moet dragen of opwinden, of wil je er nooit omkijken naar hebben?
In het eerste geval is een handopwinder of automaat wellicht leuk om te dragen zoals @Phoenix.bas zegt (mechanisch dus, geen batterij maar minder nauwkeurig). Anders een quartz (met batterij dus en veel nauwkeuriger. Maar voor sommien gevoelsmatig geen “echt” horloge).
44mm is wel erg fors voor jouw polsmaat! Als een hocky-puk op een bezemsteel…
Op het begrip “plakmerk” moet je maar eens googelen.