Vraagje: Prijs van een ML Pontos Diver Movember limited Edition ?

Iemand enig idee wat de prijs van een ML Pontos diver Movember Limited Edition doet op de 2de hands markt ?

Zag wel de normale Pontos Divers voor rond de 1k tot 1,2k. Kreeg een inruil verzoek op mijn Omega Speedmaster Reduced vandaar.

Misschien iemand die mij kan helpen of meer info heeft voor me. Alle hulp is welkom :+1:t2:

De meneer op marktplaats verwacht ongeveer 2k

Alleen vanwege een snorretje op de wijzerplaat en een uniek nummertje erbij? Dit is zo snel ik kan zien anders. Oja doos is wat anders. Maar wie gaat toch naar zolder. Heeft voor mij niet zoveel waarde. Zeker niet een nieuwe niet limited zo veel goedkoper is.

Die gast moet je mijden als de pest. Is niet wijs. Ik heb hem op den duur maar geblokkeerd met zn stalkerige gedrag

4 likes

Nee wil er nu €1700 voor hebben vandaar mijn vraag…

Ok dank je. Hij is tot nu toe netjes en niet opdringerig maar de prijs ?

Misschien heeft hij er van geleerd dan :joy: Danny hebben we het over toch?

1 like

Ja die prijs.

1 like

Ja inderdaad klopt, ben benieuwd wacht even af maar de prijs €1700 is normaal of toxh teveel ?

Teveel Roy ?

1 like

Mij lijkt het nogal wat om €800 minimaal meer neer te leggen voor een snorretje … daarbij doel ik erop dat de normale versie , als je hem wil hebben, voor ronde de €900 te koop is

1 like

Thanks, dat was ook mijn gedachte en heb dat ook bij hem neergelegd…

Gaat hem niet worden dan :+1:t2:

Danny kennende niet Luuk

Krijg je straks een blue lagoon aangeboden voor slechts €1000. Let maar op :yum:

2 likes

Ik heb hem ook geblokkeerd inderdaad. Hield niet op met lage ruilvoorstellen

2 likes

LOL…
Sta ook opentegen een ruil met een ander horloge in dezelfde prijsklasse.
Oris, Omega, Breitling, Panerai…wtf Panerai in dezelfde prijsklasse??

1 like

Ja klopt maar dat is zijn idee denk ik :grimacing::sweat_smile:

1 like

Meneer doet erg zijn best om van dat horloge af te komen…
Ik heb hem 2 maal aangeboden gekregen door meneer en heb hem 2 keer verteld dat het helaas niet mijn ding is.

1 like

Allemaal bedankt voor de input en laat deze voorbij gaan, hulde aan het forum :+1:t2:

1 like

Marktplaats is gewoon kloten om iets te verkopen. Maakt niet uit wat je te koop hebt. Mijn bloeddruk loopt altijd op tot ver boven de 200 en ik krijg spontaan moordneigingen.

Het verkoopt uiteindelijk misschien wel, maar je moet je eerst door 1000 schooiers heen worstelen. Om over de keren dat je voor Jan met de korte achternaam op iemand staat te wachten die niet komt opdagen nog maar te zwijgen.

De laatste die mij dat geflikt heeft had pech, die had zelf ook een advertentie met telefoonnummer op marktplaats staan. Die heb ik even gebeld en haarfijn uitgelegd hoe ik over hem dacht :see_no_evil: maar goed, ik ga volledig off-topic merk ik. Daar hebben we een ervaringen met marktplaats topic voor.

3 likes