Kan iemand mij helpen om de stopwatch wijzers weer op de
O positie te krijgen ?
Meestal de onderste button(knop) indrukken om de stopwatch te stoppen, en dan de bovenste om hem in de beginstand terug te zetten.
Zuukses
Bedankt voor uw snelle Reaktie
Dat heb ik geprobeerd maar de lange secondewijzer gaat telkens terug naar de 9 uur stand en de rechtse kleine staat ook niet op de juiste positie ik weet niet of ik u een kan sturen misschien
Is het wel een chrono en is het geen tweede tijdzone?
https://www.seikowatches.com/nl-nl/customerservice/instruction?language=Dutch,%20Flemish In deze link vind je gebruiksaanwijzingen als je de goede erbij zoekt kan je m waarschijnlijk met de gebruiksaanwijzing opnieuw uitlijnen.
Het is wel een chrono
Heb de juste gebruiksaanwijzing al uitgeprint maar lukt me nog niet tot dusver
Ik weet niet of ik een foto kan sturen via deze weg dat zou wat duidelijker zijn misschien
Dit is een caliber 8X82.
In deze handleiding zou het moeten staan.
Je kan bij de astron met 5x uurwerken de wijzers ook handmatig op de juiste plek zetten maar weet niet of een 8x uurwerk die functie ook heeft.
Het is iets met de kroon uittrekken op een bepaalde positie (eerste of tweede klik) en dan met één van de pushers kun je de wijzer verplaatsen tot de gewenste positie.
Even proberen lijkt mij, dan komt het vast goed.
N.B. ik heb het bij diverse horloges in het verleden gedaan, met succes. Het kan per uurwerk verschillen welke stand van de kroon en welke pusher. Ik zou proberen met de eerste klik en de onderste pusher.
Bij het 8x82 caliber kun je dit inderdaad ook handmatig corrigeren, zie hier op pagina 47 tm 50.
Laat nog even weten of het gelukt is.
Hiermee zou het toch bijna niet meer kunnen misgaan Ben benieuwd.
Gelukt hoor de secondewijzers staan weer in de 0 stand
Allemaal hartelijk dank voor jullie tips en de moeite
Gelukt hoor harleijk dank
Fijn dat hij weer goed staat!
Goed te horen