Vraagje Seiko vouwsluiting

Het lipje waarmee je de vouwsluiting vastzet is aan 1 kant losgeraakt. Volgens mij kan ik dit pennetje niet vervangen maar weet het niet zeker. Moet ik een nieuwe vouwsluiting bestellen of kan ik deze pen wel apart kopen en vastzetten?

Is het niet gewoon een push-pin? Anders zou ik het niet weten. De enige Seiko die ik nog heb heeft geen originele band meer.
Als je naar de Rikketik gaat kan je hem gewoon mee nemen.

Nee is geen pushpin volgens mij. Er hoort een soort dopje op vastgeklonken te zitten. Althans zo lijkt het eruit te zien. Ik wilde inderdaad naar Rikketik maar ik ga het niet redden helaas. Ik vraag Rob wel of hij een sluiting voor me heeft. Lijkt me het handigste.

Die pen is idd geklonken.
Nieuwe sluiting dus, bespaart een hoop ergernis.
Succes! :thumbsup:

Grt.

1 like

Heb al contact gehad met Rob. Sluiting is onderweg :wink:

Facebook is de manier. Veeeeeeeel sneller dan email :grin:

2 likes

Die kan je wel weer vastzetten met een pen.

Maar Rob is top en bliksemsnel via Facebook.

Die pennen zijn er niet helaas. Er komt een nieuwe sluiting op. Ik kan mijn Black mini monster niet zolang missen…

Foto van je black mini monster svp :grin:

Gisteren voor de BBQ workshop. Eenmaal thuis merkte ik dat die clip los zat…

1 like

Zou nog dolgraag een monster of mini monster met groene of gele dial willen hebben maar die zijn niet of nauwelijks te vinden of peperduur. Ben wel voorzichtig op zoek naar alternatieven.

Rob heeft snel een nieuwe sluiting verzonden. Kan de Monster mini dus weer aan. Zag trouwens dat de kapotte sluiting geen Seiko was. Was me eerlijk gezegd eerst niet opgevallen. Waarschijnlijk zo’n el cheapo sluiting.