Een (kleine maar constante) ergernis bij de digitale horloges van Casio is altijd geweest dat je het date display format niet kan veranderen, oftewel dag/maand in plaats van maand/dag.
Ik kon twee modules vinden waarbij dat wel kan: module No. 3459 en 3461, die min of meer dezelfde functionaliteit bieden. Als ik zoek naar modellen waar deze modules in verwerkt zijn, dan kom ik alleen bij enkele G-Shocks uit. Daar hangt helaas een adviesprijs van 499 euro aan, waar ik esthetisch fraaiere horloges voor kan aanschaffen - mogelijk meer dan één.
Heb ik modellen gemist met deze of functioneel identieke modules die prettiger geprijsd zijn?
Nou, da’s toevallig! Ik kreeg een Youtube filmpje voorgeschoteld waarin gemeld werd dat je het bij dit type wél aan kon passen. Uiteraard veel dank voor je reactie.
Er zijn twee lokale winkels die ze verkopen. Ik ga daar morgen eens buurten. Amazon.de vraagt er er weinig voor (minder dan 39 euro), dus misschien doe ik dat wel als het prijsverschil te groot blijkt.
Zo blijkt maar weer: beginners kopen hun horloges altijd te duur…
Het was meer een ‘impulsaankoop’ na het zien van --waarschijnlijk-- dezelfde video! (Watch Geek), maar ik ben er mee in m’n sas