Hallo luitjes,
Wat mag een Seiko 6105 8119 kosten. Is in goede staat, bezel waarschijnlijk vervangen.
Dank!
Hallo luitjes,
Wat mag een Seiko 6105 8119 kosten. Is in goede staat, bezel waarschijnlijk vervangen.
Dank!
Moeilijk, de prijzen dalen nadat ze vorig jaar op een all-time high stonden. Belangrijk is ook de staat van de wijzerplaat (replica’s o.a. herkenbaar aan de 4 superscherpe hoeken van het kader dat om de datumaanduiding zit - origineel was het ietsje ronder) enz.
Ik zou er niet meer voor geven dan 300 tot 350 euro. Als er een originele waffle strap aan zit… dan is dat 100 euro meer. En eigenlijk iets minder, omdat de bezel vervangen is. Wees geduldig. Als dit 'm niet wordt, komen er nog genoeg voorbij!
Een onderhoudsbeurt bij Richard A. kost je de kop niet. I.t.t. Seiko Chrono’s doet Richard deze nog wel! Da’s lekker gunstig.
Kijk, als het een 6105-8000 serie zou zijn… mmmmm, daar zou ik wel behoorlijk wat meer voor over hebben!
Menno
Inderdaad even kijken of alles origineel is. Zijn er genoeg van te krijgen.
Gr!
Dank voor de reacties!
Dan laat ik deze gaan. Wil hem ook een keer om de pols want hij zou wel eens wat groot kunnen zijn voor mijn immer dunne pols!
Dank voor de reacties!
Dan laat ik deze gaan. Wil hem ook een keer om de
pols want hij zou wel eens wat groot kunnen zijn
voor mijn immer dunne pols!
Tja, we wonen niet dicht bij elkaar in de buurt. Maar als je eens op of in de buurt van de Veluwe bent, moet je me maar eens een PB sturen; kunnen we wat afspreken.
Menno
El penumbra Schreef:
Dank voor de reacties!
Dan laat ik deze gaan. Wil hem ook een keer om
de
pols want hij zou wel eens wat groot kunnen
zijn
voor mijn immer dunne pols!Tja, we wonen niet dicht bij elkaar in de buurt.
Maar als je eens op of in de buurt van de Veluwe
bent, moet je me maar eens een PB sturen; kunnen
we wat afspreken.Menno
Dank!!!