Deze?
@Erik11… laat je topper van een TT GMT eens zien.
Nee, nog niet beu, ook al ligt ‘ie meestal in de externe kluis.
@mantaray, laat je mooie gouden Longines nog eens zien?
Ha Peter, leuk!
Een uit de deelverzameling 'diegaatnooitvertrekken’
Komt ie, mijn eigen mini Flieger met big crown:
De Oris BC3
En dan heb ik er een voor @anon34385602HFH…
Niet moeilijk te raden welk bijna perfecte horloge voor niet sportieve gelegenheden dit is.
Uitgevoerd in goud met donkere wijzerplaat en een kalender: de Junghans uit de Meisterserie.
Kom maar door!
Dit is toch pure schoonheid?
Misschien nog net iets mooier zelfs dan de UG Polerouter in goud
Een aparte league he?
Ik ben een beetje impulsieve aankoper en kreeg net een 18 K polerouter met zwarte plaat aangeboden @ 4.8 K, de helft is meer dan genoeg.
Heb er deze keer vriendelijk voor bedankt, dan koop ik idd liever een mooie Tri-Compax erbij hoor.
Het moet niet TE gek worden.
Ik weet even niet meer de status van jouw verzameling @Warroo maar wil jij nog iets laten zien?
Oh ja, en wellicht wil @Skyjack 1 van zn vintage Tissots laten zien. Daar word ik ook altijd wel blij van
Ook idd een erg mooi horloge en behoort zeker tot mijn mooiste.
Beginnend met het uurwerk, mooi functioneel afgewerkt:
De andere kant met zijn mooie strake zwarte plaat, let voor de grap ook even op de reflectie op de zijkant van de minutenwijzer.
Eigenlijk hoef ik hem niet te zien, want dan gaat het weer kriebelen. @Amice met één van de mooiste vintage Omega’s op het forum; Zijn C-shape!
Wat een ontzettend leuk topic! De meeste horloges waarvan ik weet dat hf leden ze bezitten heb ik al voorbij zien komen, maar volgens mij nog niet de gouden Omega Constellation de luxe van @BH_. Heb je die nog?
Ik bedoelde de Conquest, maar ze zijn allebei echt prachtig!